2014

Beskriv året med tre ord.
Svar: Kärlek, turbulens, händelserikt

Bästa köpet?
Svar: Biljett till Thailand jan 2015

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Erik då vi bodde sambos fram till sommarens slut

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Ja

Vart reste du under 2014?
Svar: Jag reste till Kos med Stina och Jessica i början på sommaren. Därefter åkte jag till Zakynthos med Erik. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Fick en lillasyster!! Sa upp mig från Stockholm och jobb och lägenhet där osv, flyttade till Uppsala och började plugga. En annan självklar stor händelse är att jag och Erik gjorde slut. 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Jag har främst blivit bättre på att våga. Släppa tryggheten och testa något nytt. 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Känslomässig karusell till och från. Ledsen, förvirrad, splittrad. Saknat en stabil punkt och riktning. Kanske inget direkt dåligt med året, utan mest något som fått mig må lite sämre.

Vad var extra bra?
Svar: Alla nya människor man träffat i olika sociala sammanhang. Träffat några vänner för livet som förgyllt hela min höst. Har så många människor med så mycket kärlek omkring mig. Och överlag har jag mått väldigt bra det här året. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Många saker har gjort mig glad. Att möta Noras blick till exempel. Det är så mycket kärlek. 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att jag fick så otroligt bra referens från Scorett! Blev alldeles varm i hjärtat. Lyckades även få ett nytt jobb här i Uppsala men har knappt blivit varm i kläderna och ska sticka iväg till thai nu så inte så framgånsrikt där kanske haha....

Största framgång på det privata planet?
Svar: Jag har känt mig stark psykiskt trots att det varit körigt i perioder. Följer magkänslan väldigt mycket vilket också gör att jag känner att jag lyssnar på mig själv. Så måste säga att jag bara känner mig starkare och lyckligare i mig själv.

Vem saknade du?
Svar: Erik och Nora.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Jag tänker fortsätta på det spår jag precis kommit in på, att följa min insikt. Har ingen aning om vad som väntar mig 2015 men ska se till att det blir lika jävla bra. Inledningsvis kan man ju inte direkt klaga och bara den är ju annorlunda. Bokat en enkel biljett till Thailand, åker hem när vi känner för det. Resten av året är oklart. Så spännande!!

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Trots relationskriser så, fan nej. Det här blir svårslaget. 

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Jag kommer sakna de första galna veckorna på Uppsala Universitet. Jag kommer sakna rutinlivet och Scorett, sambolivet och lägenheten i Stockholm. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Släpp stress inför vad framtiden innebär och ta varje dag som den kommer. Allt löser sig och allt sker av en anledning. KBK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0