GIGA.

sitter och äter kolasalta giga (seriöst de är så underskattade), väntar på att klockan ska gå. efter skolan ska jag träna, ha utvecklingsamtal och därefter investera mitt första randiga plagg. gissa vad jag ska göra sen? inviga påsklov!!

citat 31/3.

sofia: jag har fan inte alla hästar i stallet idag
johan: mm precis, jag menar lyset är tänt men det är ingen hemma

DÖ KAMERAJÄVEL, DÖ

JAG FUCKAR UR SÅ JÄVLA HÅÅRT!!!!!!!!!!!!!

1. Jag tar med mig kameran till philip för att ladda över bilder från helgen, men tar med mig fel överföringssladd

2. Jag lånar en adapter som ska få kortet att fungera att stoppas in i datorn, men adaptern glappar och fungerar ej

3. Jag tar med mig rätt sladd! men då visar det sig att batteriet i kameran är dött så det går inte ändå

4. Jag åker hem och laddar batteriet, har sladden också. Äntligen kan jag föra över bilderna! men då visar det sig att JAG GLÖMT MINNESKORTET HOS PHILIP

allt har gått så JÄVLA bra idag förövrigt =))

FAN

vad skönt att få lov på onsdag efter skolan. seriöst. va liksom trött nu och fick ångest när jag tänkte på att jag kommer sova lite/vara trött MEN det är bara tre dagar kvar så det är lika bra fett najsssss faASTT NEJJJJJJj
redovisning imorgon samt redovisning på tisdag. men ändå

HAHAHA

my wheelchair brings all the boys 2 the yard, there like : are u a retard?

syster.

älskade finaste syster. det finns ingen som du, jag älskar dig mest i hela världen. jag beundrar dig.

bränna.

hahaha bild från sommar 09, men brännan. jag vill ha nu. sommar.

-

trots att klockan bara är strax före 10 känner jag hur ögonlocken blir tyngre och tyngre, jag är sjukt trött idag. ska nog krypa ner snart, ska bara läsa alla mina dagliga bloggar först... hehe.

och seriöst, kenza. hon är utomlands nu och det ser så galet härligt ut - gissa om jag längtar till 1maj????

wednesday.

städat rummet, lyssnat på lars winnerbäck på maxad volym, provat våriga outfits och lagat tomatsoppa med makaroner. när som helst kommer älskling hit och sover med mig. ta hand om er så länge puss

the jacket.

om nom nom nom nom nom nom, typ.

MJO.

seriöst, hittat en jacka på jc,apsnygg. ska köpa <3 jag ska vara otrogen mot philip med den, så kär blev jag. sen idag ska jag beställa hem bikinin från h&m också typ NAJS

summer.

seriöst jag kom på en sak. i sommar vill jag åka till allsång på skansen. typ flera gånger fett naaaajs, om det är najs artister vill säga. sen vill jag se lars winnerbäck också. fyfan vad underbart med sommar FYFAN

FINN ETT FEL.


learn to know me #1

när jag kommer på något om mig själv som skulle kunna vara kul eller allmänt random att dela med sig av lägger jag in en "learn to know me". här kommer den första:

jag läser dagligen bloggarna jag länkat till vid sidan av bloggen,         ~3 gånger/dag. jag älskar att läsa bloggar, verkligen älskar. dock hatar jag, avskyr, när bloggarna jag går in på inte har uppdaterat. jag blir liksom riktigt jävla förbannad ibland. har jag problem?

230310

sitter med hårfärg i håret, färgar utväxten. köpt en svart tröja med nitar på.

bajs

fan vad jag failar min svenskauppsats, helt sjukt. tänker lämna in skiten nu och dra till balanze. hejdå

vill ha:

nytt nagellack i en trendig pastellfärg

spring/jacket

för första gången kommer jag bära jeans på överkroppen i vår. (när nu våren kommer vill säga....)

MEN NEJ!

omfg shit fan vad det snöar nuuuuuuuuuuuuu åååååååååååh

bikini/zebra

fett jävla fin, vill ha.

inspo.

http://ndotter.se/

väskah&m

väldigt fin. dock tveksam över måtten, 38x32 - för litet?

more_pics.

alltså fan va kul det va. älska innebandy och älska utklädnad, haha.

gammalt arkiv.

Hittade en applikation på facebook där man kan se alla statusar man gjort long time ago.
2009-03-30 ska nog öppna mitt fönster och sitta i draget nu HAHAHHA
- varför, vad är det roliga? vad fan vilket fönster. fattar inte
2009-04-23 HAHAHA pappa och antonia hittade en lapp där det stog KUK på nyss :) undra vad den kan komma ifrån. sen så klagade dom på att det luktade kiss inne på toan igår. undra vad det kan komma ifrån
- haha fyfan remember this, efter min fest. hahahah
2009-05-13 åt nyss en macka med ost. nu ska jag äta en macka med marmelad =) sen ska jag nog äta en till med gurka elr nåt =) + kanske fil med flingor+sylt, det vore mumsigt!
- asgarv, så jävla typiskt min humor
2009-07-14 ute o skiter arslet av mig
2009-08-18 dags att fälla bak förhuden och komma fram
- aldrig varit rädd för att skriva lite grövre statusar om man säger så

nerd

innebandyturnering på skolan med utklädnad. med mottot KÖTTA gick det trots allt rätt bra. tog många bilder, lägger upp fler med tiden.

140310

vaknat upp med mys, lyxfrukost och filmen bröllopsfotografen. det som tar upp större delen av mina hjärnceller nu är innebandyn med skolan på tisdag. jag och mitt lag ska vara utklädda till nördar, ska bli så jävla kul! måste förbi mamma imorgon och rota fram fula kläder. det har hon gott om:) puss och kram så länge

day after.

dricker mängder isvatten och stoppar regelbundet fingrarna i halsen idag, behöver jag säga att det blev fest igår? nu blir det dusch, lite fix samt god middag sen får vi se om det blir krök ikväll eller melodifestivalen! so long

resa bokad!

PEPPA 1 MAJ
PEGASOS/ALANYA/TURKIET
5 STJÄRNOR ALL INCLUSIVE
PHILIP FRIDA JEREMIAS LENA OCH KRISTIAN
pegasos resort

möh

typ igår. jag ser så glad ut på första bilden:) och gillar fingret på sista

_NEW.

jeanslegginsveromodagråtröjamonki

i skolan

fortf. inget internet/dampar ur
btw vem länkade mig igår? (menar inte ida)

UPD : INTERNET FUNKAR HEMMA NU!

jao.

uppdaterade inte hemma för pappa har fuckat upp internet

feber.

Åkte hem till philip efter skolan men nu har stackarn åkt på feber och illamående. Tbh är jag jättetung i huvudet jag med, antar att jag också får feber framöver - har känt mig hängig de senaste dagarna så skulle inte förvåna mig. Förövrigt tycker jag att det är skönt med soliga dagar och att slippa det ständiga snöandet. Det får gärna fortsätta såhär för mig. Köpt två paket svart hårfärg fast tvekar - funderar på att färga utväxten mörkbrunt/köpa mörkbrun färg och ta hela håret svart lite längre fram. Trots att det blivit lite mörkbrunt nu gör det inte så mycket. Uppdaterar när jag kommer hem/om några timmar, puss.

väl igång...



PYSSEL.

har torterat nitbältet/pimpat skinnjackan.

jag blundar i en frusen tyst minut



ångest-söndag.

har slaggat hos magdalena därav dålig upd.

dagens irritation.

alltså det är glapp i laddaren till datorn.

SONY W180.

jag har köpt en kamera.

hemma.

jag är ledig från skolan idag och det är ganska skönt

RSS 2.0