det kommer ordna sig.

låt inte det negativa tynga dig. det kommer ordna sig, det kommer bli bra. det kommer bli bra.

mamma

grattis världens bästa och finaste människa på födelsedagen <3


btw

jag älskar dig stajn! tack för ett par underbara dagar med dig, blir så glad när jag ser bilderna, hahaha!

7 timmar senare.

så jävla rent så jävla rensat och så jävla sköööööönt

KALLE!

rensar/städar garderoberna och gissa vem jag hittar bland massa skit, KALLE! åh, älskade älskade kalle! efter alla dessa år ska han fan få sitta framme i rummet. kalle har själ. han lever.

-


jag kan inte förneka att gillar dem. ett par riktiga killerheels/topshopskor för bara 399:- på nelly.

rum.

jag ska måla väggarna vita hemma hos pappa. och köpa en stor spegel.

okej.

går in på kissies blogg och tänker - "och DÄR kom utvikningen."
en timme senare - går in på dessies blogg. har tagit efter kissies inlägg precis. alltså fyfan, stackars tjejer.

sne

snebena. najs eller bajs? jag vet inte så det får bli majs från min sida.

inspo/kenza

jag tänker lätt köra på kavajen i sommar, funkar i så många olika kombinationer.
är jätteshoppingsugen idag, någon som vill dra mig i rullstol genom stan?
hahahaha seriöst. rullstol genom stan fyfan vad mobbad jag skulle se ut. ba en man känner kommer fram ba oj vad har hänt sofia mår du bra? - det är lugnt jag har bara mensvärk :) hahahha. asså fyfan

dö.

Jag har alltid varit en av de lyckligt lottade - ingen mensvärk, aldrig, inte ett dugg.
MEN IGÅR/INATT/IDAG - jag avlider!!! nu går jag på ipren och värmedyna, är nära på att spy och vaknar mitt i natten av smärta. vart fan kom det här ifrån? det är inte okej.

MODEKUNGEN

kär på nytt. för i helvete!!!!

OMG

jag är kär/den är helt underbar och troligtvis värd att beställa men jag vet inte. ögongodis i alla fall.

lycka.

på väggen hemma hos mamma står det lycka , så fint. ett av de finaste orden jag vet.  och på tal om lycka, lite lyckligare blev jag idag när första numret av solo prenumerationen kom idag! kl 18 ska jag träna step up med käraste magdalena, så länge sen!! <3

vad har hänt

sitter och pluggar och hör philip sjunga/nynna på "try sleeping with a brooken heart" och "beat heart"

INTE IGEN

förövrigt får ni ursäkta dålig upd/tråkig blogg. ska bättra mig när jag köpt en kamera vilket lär ske ganska snart framöver. nu ska vi ut och leka i snön med termobyxor och hela köret, puss så länge

nostalgi-lek

i desperat och förfärlig uttråkning första kvällen på lovet ska jag och philip nu köra det HÄR fast med popcorn.

fuck you

sitter och har svenska lackar ur på att ingen i min grupp arbetar och vi har redovisning nästa vecka:)
hatar grupparbeten

O - MY - GOD

Asking Alexandria – The Final Episode [Let's Change Channel]

naturkunskap + lars winnerbäck


vad jag ägnar min onsdagskväll till, snart kommer bebbe förbi också.
imorgon kommer farmor och farfar förbi och grattar mig i efterskott, efter det blir det lite träning på balanze.
btw tar jag tillbaka punkt 2 i nedgående inlägg, jag kan inte!!!! det kommer upp en blockering i hjärnan eller nåt.

jag ska

1.köpa silverringar, träningskläder och en kamera.
2.klippa mig... första gången sen i SOMMRAS:)
3.färga hela håret svart igen

tack snälla!

loggar in på facebook och loggen är fylld med över 60 gratulationer, herre jävla gud.  satt typ med öppen mun när det aldrig tog slut! det rullar tom. in flera nu. fan vad glad jag blir :D Jag har haft en bra födelsedag och har i stort sett fått bara pengar haha men det är det som uppskattas mest. ska köpa mig en kamera för lite av slantarna i alla fall! :)
PUSS

IDAG ÄR DET BARA ETT ÅR KVAR

hurra hurra hurra till mig!

& jag har redan lyckorus i kroppen, dagen har börjat jättebra :)

sista dagen som 16åring

idag har jag städat rummet, dammsugit och tvättat (!!) det som återstår är att äta på restaurang med mamma samt måla naglarna svarta!

:)

mår....inte.....bra
dock vare asnajs igår, tack frida!!!

WEEKEND.

Ikväll blir det först middag uppe hos pappa sen fest vilket innebär relativt nice fredag. Veckorna går så sjukt snabbt nu haha, förstår inte.

100211

Jag har varit och gymmat!!!!!! det kändes fan underbart när jag kom igång och frågade mig själv varför jag gett upp. träningen ska framöver bli en del av min vardag,som förut!
alltså... min senaste tagg på facebook, HAHAHA

SJUKT

JAG HAR SÅN JÄVLA KONTAKT MED MARS IDAG!!!

seriöst världens bästa

1:13 hahahahaha

HAHAHAHA

skridskoåkning igår på idrotten/vem sitter mitt på isen och har gett upp? men seriöst det gjorde så in i helvetes ont i fötterna!!! hahahaa
bild från clasmate elsa

funderar på att klicka hem....

tror jag skulle känna mig väldigt sexig i den här & philip lär ju gilla den:)

fyfan

köpte en asdyr, asliten fralla. så när jag öppnar plastförpackningen flyger den ut, landar på marken. kul:)

kom igen nu.

1. undvika så mycket kolhydrater/snabba kalorier som möjligt
2. börja träna igen, inte rört arslet på ett jävla bra tag
3. vad fan väntar jag på, fatta ångesten när det är vår/sommar sen och det är för sent.

090210

headband/indian jag vet inte men ger det nog en chans, inte mer än femton kronor så varför inte.
hur är läget sofia? det är tisdag och en vecka kvar tills min b-day, jag skjuter upp allt för att inte tala om glömmer allt
såg också att statistiken på bloggen går uppåt, kul! eller nåt
jag framstår verkligen som dum i huvet på bloggen ,tro inte att jag är det eller jo gör det för några skruvar sitter fan löst
hejs

todays

inspiration.

hehe...

det är inte varje dag man går med kalsonger i skolan :)

moto boy

sitter och lyssnar på moto boy. älskar honom/hans musik

the past

det händer ofta att jag får flashbacks, tänker på det förflutna. som nu, får obehagliga vibbar som rusar genom hela kroppen och känner bara för att rulla in mig i en filt och isoleras från omvärlden. jag vill glömma.


beauty


då & då ser man folk, randoms som bara är så fina. den här tjejen, random, va det. och ögonbrynen.. ja tack?

-


the day after

jag hatar dagen efter när man alltid vaknar tidigt som fan fast man är astrött. fast iofs vare jessica som väckte mig :) buss hem 11.35 därefter packning till mamma, nu är det tre veckors boende där som står på schemat. (precis när man vant sig och börjat trivas hos papi)

förövrigt, tack stina (&co) för en trevlig kväll igår!

alla bilder från gårdagen ser allmänt fucktard ut hahaha

sofia öberg, 15.


längtar.


vill börja inviga mina vårskor... har ju dessa från h&m och de nya från dinsko.... ååh kan inte all jävla snö försvinna.

underbart

ikväll taggar vi enköping!

så rätt. hehhhe....


shoes.

okej vänta, vad hände nu? jag sitter med en dinsko-påse bredvid mig. så jävla snygga. jag älskar impulsköp även om det inte alltid är det snällaste man kan göra mot sin plånbok... och STORLEK 36, VAD FAN? är det mina fötter som har krympt eller har storlekarna blivit större? anyway:

(Y)

YEEEEEEEESSSSSSSS JAG HITTADE MOBILLADDAREN
UNDER KUDDARNA I SOFFAN :)

soffan, haha fyfan för när jag kallades det

digitalkamera

jag står inte ut med att inte ha en kamera längre (min älskling gick sönder på nyår HEHE) så imorgon tänker jag leta efter/köpa en billig jävel, bara för att. det duger alltid, bara att redigera sen :)


hej

jag måste blogga lite mer. det kan fan inte vara kul för er att läsa min blogg.

RSS 2.0