ADDETAILS

Jag är så jävla taggad på att börja sälja våra smycken. Vet redan folk som vill köpa fast vi inte ens börjat länka till hemsidan. Vi har lite saker kvar att fixa men snart så! Hade tänkt börja ta beställningar nästa vecka, beställningar där vi inte behöver skicka iväg smyckena, för det är just det momentet som vi måste vänta lite med. Så hör av dig om du är intresserad av något och har möjlighet att köpa smycket "face to face" så att säga. 


Vårat koncept på ADDETAILS är att vi vill visa hur smyckena ser ut på så att ni ska få se dem från ett annat perspektiv än bara på bild! Tänkte att ni ska få se en av våra reklam-videos. Det känns jättenervöst att publicera detta, så skulle bli jätteglad för positiv respons. Puss!


hos stina 280111


wearing 270111


det här önskar jag mig i 18års - present

jag tänker : hm.. när man fyller 18 borde man ju satsa på att önska sig något speciellt! så okej, vad vill jag ha?!

allt jag får upp i huvudet är följande....
-pengar
-presentkort på monki, bikbok, h&m, ginatricot, åhlens osv..

så jävla rolig var jag.

new in

ett impulsköp i veckan, svart basic tröja från ginatricot sek 199. snygg att bära till jeans eller med detta halsband.

75 korvören

oversize mysig tröja att bära till transparenta leggins och converse. gissa vad jag betalade för den? 75 kr.

18:11


ADDETAILS - STAY TUNED

Mitt UF-företag tillsammans med Jessica och Carol börjar likna något nu. Som det ser ut nu kommer vi börja sälja i slutet av februari, och ni som gillar trendiga smycken till riktigt fina priser kommer definitivt gilla detta! STAY TUNED!


gräs

gick hem från skolan i lysande sol, såg en bit GRÄS. var tvungen att stanna och kolla på det ett tag....
fick mina jeans idag, astajta i midjan så man känner sig som ett fetto men annars ganska nice. kändes verkligen fucked up att titta på sig själv i spegeln med jeans, lol . skabb ja är

Nu ska jag pluuuuuuugggggggaaaaa och min blogg suger hejdo:)

update:bloggpaus

okej, det har blivit kind of en bloggpaus här och jag tror faktiskt att den kommer hålla i sig ett tag till. ett inlägg slinker väl in då&då, men hittar inte orken just nu och då tänker jag inte blogga bara för er skull för så snäll är jag inte :) men okej, lite random info: jag har beställt hem mina första jeans på två år, överlycklig att komma i size 26 haha, hade matte idag och fattade ingenting, ville gråta. jag är ledig imorgon och jag vill ha vår. fyller snart 18. har idag entrat gymmet för första gången detta år, inte okej. men nu är jag igång igen ja fy fan. pöss

trevligt de

KUL att ja precis skulle dra hem med 12 tåget för att ja inte hittade min spanskalärare, så hittar ja henne sen och när jag frågar va ja ska göra säger hon : ja vet inte:) MAN BA JÄVLIGT VÄRT DE hade kunnat sitta på tolvtåget nu men nej=)))) nu ska jag sitta här o skita

elin kling for h&m

min favorit ur elin klings kollektion för h&m som släpps 03 feb. love it.
http://www.elinkling.net/stylebykling/2011/01/10/elin-kling-for-hm-pieces/#comments

nyheter

nyheter hos monki, detta är mina favoriter. älskar fan allt.

DEPPIGT

älskar skolångest ♥
älskar vinterångest♥

ringar


mitt rum är klart

min underbara säng kom förra veckan vilket innebär att mitt rum äntligen är klart. en sådan sjuk förbättring på hur det såg ut innan, den bästa bilden från hur det såg ut innan är denna:
ja, inte speciellt städat på den här bilden haha! fast det såg alltid ut sådär, så jävla skabbigt. så är sjukt glad att jag tog tag i saken och fixade till rummet för det blev verkligen bättre än jag förväntat mig!

RSS 2.0