Honestly you turned out to be the best thing i never had


ÅNGESTEN

Lite komiskt. Att man varje år envisar sig med att tänka " den här sommaren ska jag bli skitbrun. Överlägset från alla andra somrar!" Fuck that. Fuck that so hard. Nu har jag inte solat på tre veckor. Känner mig så jävla skabb. Inte blir det bättre när man på lördag kommer spendera kvällen med ett antal negrar som precis kommit hem från aiya napa. Haha, orkar inte. Men, ångesten är väl en del av sommaren. Bara acceptera, knipa käft och trampa på.

R.I.P.

Jag är verkligen illa berörd av vad som hänt i norge. Det gör ont i hela mig. Det är så fruktansvärt. Så himla orrätvist så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag lider så med de som får leva med en djup och helvetisk smärta livet ut pga denna hemska människa. Som dödat helt oskyldiga människor, och rivit djupa sår i alldeles för många hjärtan.

Vill avsluta inlägget med kärlek till alla nära och kära som läser min blogg. Älskar er! ♥

Different shades of brown

sweater - bikbok
shorts - secondhand
bag & belt - mum's

Idag är det löning. Katching!

Good Night

Avslutar kvällen med en kopp té. Imorgon är det jobb igen. Sov sött!

Favoriter

Mina favoriter från Monki just nu. Jag är så sjukt shoppingsugen.

Nytt till rummet

Har äntligen investerat lite nytt till rummet hos mamma nu. Det har bara varit fokus på rummet hos pappa. Tänk hur mycket en klädstång och en spegel kan göra. Sjuk skillnad från innan. Nu känns detta rum lite mera "jag". Har alltid velat ha en klädstång också. Och ja, spegeln ska monteras upp på väggen :) PUSS

I wouldn't wanna have it any other way, I'm addicted and I just can't get enough

 


Shoes

Lite skor som jag gärna skulle ta emot just nu! ( ja, jag har börjat kolla på höstskor... ) Kanske kommer fram ganska tydligt att jag vill investera låga ankelboots samt ett par rejäla knytkängor.

SIMPLE

Fy, jag är så himla mör. Huvudvärk till tusen... tur att man är ledig imorgon så man kan vila upp sig lite.

100 korvar

Svart basic, vit topp & jeansshorts. Allt som allt - 100 korvar.

TODAYS


NU:JOBB


TIPS!

Love at first sight. Hur mysiga såg inte dessa ut då? Superfina. Gina Tricot.

DAGEN EFTER

Idag har man inte mått så bra!! Haha men det är konsekvenserna av mina egna handlingar. Tryckte i mig så jävla mycket mat när jag vaknade att jag fortfarande är mätt.

LOOK OF TONIGHT

Nu kör vi!!

FAIL x2

Okej, härmed är det fakta, jag KAN INTE städa rummet utan att börja göra något som jag inte ska göra/har tid med att göra. Denna gång blev det att sitta och klippa fransar i ett linne. Gick rent åt helvete. Jag klippte fransarna mycket längre där bak av misstag så från sidan ser det hemskt ut. Haha, bättre lycka nästa gång....Satt fan 45 minuter med den här skiten. Fuck. Jag suger!! Nu är jag typ stressad också.... bra där!

UPD

Jobbat 9.45-14. Blev en räksallad på stan efteråt, den satt fint! Ska nu städa mitt rum som ser ut som k.a.o.s , därefter ska jag ut och springa. Blir tredje dagen i rad som jag rör på mig, duktig! Börjar dock få sjuk ångest över att jag tappat all bränna och inte har tid att bättra på den heller för den delen.. men det får man ta när man jobbar. Ikväll blir det lite festligheter, ser fram emot det, har verkligen inte lust att sitta hemma nämnligen. Tänkte fota outfiten för kvällen också:) so long!

G.T.


UPDATE 070711

Jobbat 11.15 - 18.15. Jag har lagat pestopasta och ska snart sätta igång med en lunchlåda till imorgon. Jag ska också ut och motionera. Jag ska duscha, jag ska rensa lite i rummet. Därför borde jag lyfta min röv från TV-soffan nu....
stockholm i söndags. btw, hade ingen aning om att det redan är fredag imorgon. dagarna bara rullar förbi när man jobbar.

SKIT

Fan, jag hatar att känna mig nere när jag inte har något att känna mig nere för. Har en stor klump i magen, fast jag inte har något att klaga över. Vill stoppa upp den här obehagliga känslan i nåns arsel. :( usch känner mig typ ledsen också men vet inte varför. Vill också tillägga att jag inte tar nån skit från och med nu. Det är de människor som kastar skit på mig som mår skit och är skitar egentligen. Det är fakta.
'

FROM OUTER SPACE


När vi var i stockholm idag var jag bara tvungen att springa förbi weekday. störd rea. så fort jag kom in hängde den här töntiga men balla tshirten där och väntade på mig. FEMTIO kronor. Löjligt bra.

CUT

Klippte av mina kostymbyxor i ren impuls. Använder de ändå aldrig, så skitsamma liksom. Blev ju ganska sniggt ändå! Bästa är att man kan stoppa in lite tjockare tröjor i utan att det blir knöligt och fult, då dessa är så pass lösa i modellen :) Appropå impulser, jag klippte mig i veckan. Det är inte lika kort som på denna bild då jag lagt bak det mesta av håret, men tyckte att den här längden plus sidbenan blev himla fint faktiskt! (ett par inlägg nedan kan ni se hela längden) Har också slängt i en mellanblond hårfärg för att tona ner det röda lite. Blev mer lyckat än alla tidigare frisörbesök som kostat alldeles för mycket för ett misslyckat resultat. 80 spänn fick jag pröjsa för den här färgen, hur värt liksom?

hehe........

har fortfarande inte börjat packa upp....

WORK IT

Nu ska jag packa upp allt som jag tog med mig från mamma hit. Brukar alltid vara så seg med det.... antingen fastnar jag med att börja prova kläder, att fota, eller att rensa garderoben. Hittar alltid ursäkter till att skjuta upp det. Eller som nu, sitter framför datorn och tänker "nu ska jag gå och packa upp allt". Lyfter jag min röv? Nej. Btw, jag älskar fan mitt jobb. Det är skönt att jobba så mycket utan att ha ångest över det!! Trivs som fasen. PÖSSS

DADDY'S PLACE


Nu har jag kommit hem till pappa! Älskar mitt rum här. Förutom att det är lite sjukhus-varning på väggarna då kanske haha..Har jobbat hela dagen idag, imorgon jobbar jag 11-15. 

Och juste, alltså... jag är så jävla bra. Kikade på mina betyg från tvåan nu (de har legat hos pappa och har inte orkat hämta dem haha) och jag har hållit samma sjuka nivå som i ettan. ett vg, resten mvg. *klappar mig själv på axeln*

RSS 2.0