planer för söndagen

idag blir det först av till enköping för lunch hos farmor och farfar, för att sedan ikväll åka till mormor och morfar här hemma och säga hejdå till mamma...

kneehigh

jag vill bära knästrumpor över tunna leggins.
inspiration från exempelvis denna http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren/2010/10/25/mysse/#comments bild.

fynd a la sis

ååh titta vilken fin sak syster kom hem med idag! *avis* 
kan ju hända att jag någon gång råkar ta på mig den av misstag....

på repeat

Ane Brun – Big In Japan
Bruno Mars – Just The Way You Are
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre
Jose Gonzalez – Heartbeats

puss

ni har blivit så jävla många som läser. sjukt kul. puss på er

mössan


want

såg dessa på bikbok idag men var tvungen att dra mig till tåget, så synd att jag inte hann prova dem. är riktigt sugen på ett par byxor liknande ovan. tycker det är så fint att rulla upp dem nertill och ha en tunn strumpbyxa under som syns.


nyinvesterat

fick med mig dessa leggins hem idag, från monki. gillar dem starkt! blir fina till bla. svarta transparenta tyger samt boots.

vilken jävla morgon

Den här jävla dagen har då inte börjat bra.
Idag ska vi ta en paus från praktiken för att komma tillbaka till skolan och jobba med UF.

Jag vaknar upp hos philip, han bor på "landet". Jag ska ta 08.20 tåget till skolan, som vanligt. Jag har sådan magont att jag inte kan stå upp, bestämmer mig därför för att ta 09.40 tåget istället. Tar en ipren, känns bättre. Men, missar busshelvetet till stationen/missar därmed 09.40 tåget också. Jaha. Kul. Nästa tåg går 11.40, men det går en buss från stationen 10.40. Hinner med bussen som går från philip och är äntligen påväg till stationen, till bussen. Men då ringer jessica och frågar "har du legitimation med dig?" Jaha. Det också tydligen. Måste kliva av bussen för att gå hem till pappa och hämta legitimationhelvetet. Behöver jag säga att jag därmed missar 10.40 bussen?

Så nu sitter jag här. Andas in, andas ut. Frustrerad och smygirriterad. Måste ta 11.40 tåget. Så nu är det bara vänta. Jag lovar er, jag kommer missa det tåget också. Jag kommer halka längs vägen och slå i huvudet eller något. Svär. Gud vill mig inte gott idag.

outfit



NAM.

NAM. den här ska jag fanemig haffa om den finns i butik på torsdag!
pic:http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

far away

känner hur klumpen i magen växer. det är inte långt kvar nu. på måndag åker mamma till afrika i beräknat tre månader. kan hända att hon stannar längre. jag känner att det kommer bli jobbigt.

hur som helst. ska nu avsluta dagen med en dusch och någon timme under solariet. godnatt

BLÖH

får fan damp av att praktisera. jag vill klä mig i vardagliga och snygga kläder!!! inte i en svart tshirt varenda dag i fem veckor.... mina kläder hänger bara och samlar på sig damm i garderoben. jag vill just nu bara klä mig i mina nya underbara skor och massvis av olika stora, mysiga tröjor. jättestora. har verkligen inspiration när det kommer till kläder nu men inte får man sätta på sig skiten. så tråkigt...

söt

idolerna är ju typ tvungna att blogga och efter att ha läst Jays blogg så kan man nog säga att det inte riktigt är hans grej... HAHA fyfan


new in: orgasm-skor

mina nya bebisar från nelly.com - jag kallar dem orgasm-skorna.

cosy

åh, sjukt fina och mysiga tröjor från ginatricot för bara 199:- styck.  jag vill ha!

new in

nytt från lindex

klassfoto 2010

så var årets skolfoto finally publicerat på facebook. can you see me?

what comes around goes around

...

kaotiskt.

ser mitt favorit kors-halsband på bordet. ser att det har gått av. självaste korset har gått av i två delar. blir sjukt ledsen, ett fåtal tårar. har bråttom till bussen, till min älskling. öppnar portdörren för att gå ut till busshållplatsen, bussen åker förbi. det handlade om fem sekunder. bryter ihop, totalt. gråter hysteriskt och ringer honom. han hör inte vad jag säger och tror att jag blir jagad/våldtagen you name it. jag fortsätter gråta. förjävlig jävla fittkväll.

till dig.

sedan barnsben har du varit den som jag tagit efter, då jag alltid varit den yngre. när du skrev barnböcker med flyttbara föremål i skulle jag göra likadant, när du ritade skulle jag rita lika fint. när du lekte lekar med dina vänner i lekparken skulle jag bestämt vara med, trots att jag inte förstod ett skit. jag gick i dina fotsteg. och vet du varför?

för du är min förebild och jag ser upp till dig.

på det sätt du har rest dig från att se svart, att ligga på havets botten, till att lyckas simma upp till ytan och bli en så stark och vacker människa, på alla sätt är tamefan otroligt. du strålar. du står starkt fast vid att du är ett litet barn, en liten flicka i en vuxen kropp och jag kan inte göra annat än att hålla med och bli imponerad av hur du bara sprudlar av glädje, kloka åsikter, ideér och kreativitet - precis som ett litet barn. jag inspireras av hur du när du mår dåligt, återvänder till den lilla hanna för att hitta dig själv. av dig har jag lärt mig att se ljuset i tunneln. att efter natten kommer dagen. jag vill vara lika modig som dig, jag vill också våga fly hemifrån och jobba i ett annat land. du är min förebild för du vågar vara dig själv, du vågar sticka ut, du vågar ta för dig, och du vågar följa ditt hjärta. du förtjänar det allra bästa i världen, jag hoppas att du förstår det. jag älskar dig ♥

ska bara berömma mig själv lite

då bloggen inte baara är till för er utan också för min egen skull, så tänkte jag i det här inlägget skriva att jag just nu studerar engelska. läs: trots att jag inte kommer gå till skolan/har inlämning förrän i slutet på november. känner mig duktig, känner mig duktig och ansvarsfull som för en gångs skull inte skjuter upp allt till sista sekunden!

JAG VILL...

bära påfåglar från http://www.nikideluxe.bigcartel.com/ i öronen

mysa runt i en stickad tröja från http://www.modekungen.se i vinterkylan

 

låta ett par kängor från http://dinsko.se/ pryda mina fötter.


GE_MIG

när jag i helgen provade beas fina lurviga sak blev jag helt tokig och vill nu investera en liknande. det ska helst vara en svart. så himla mysigt och fint! jag menar titta bara här!


-

mixade ihop lite godbitar från gina tricot. nu när jag praktiserar har jag inte besökt de populära kedjorna på... en vecka.. men det känns som en månad så det börjar klia i fingarna!

DAMN...

skorna jag klickade hem är nu helt slut på hemsidan, de kom in för fyra dagar sedan. förstår ni då hur snygga dom är?!

min ängel

du är verkligen den felfria vännen, min fina fina vän. du sviker aldrig och står alltid vid min sida, precis som jag står vid din. bästa du, älskar dig!♥

PLEASE GOD!

idag klickade jag hem ett par (dööösnygga) kilklackar, i en för stor storlek- jag var bara tvungen att ha dem. ber till fucking gud att jag kan ha dem ändå... får mer och mer ångest när folk skriver att dem är stora i stoleken också. ffffffffföck men de är lika bra. ändå värt faktiskt.

för övrigt - förlåt förlåt för att bloggen är så jäkla tråkig just nu!♥

ja. jag vet att jag är efterbliven.


biffen?

gjorde nyss 10 armhävningar (observera:på knäna.)

nu kan jag knappt skriva på tangenterna
(för att jag är helt slut)

så det är nog dags att ta tag i träningen

prao @ café george

bloggen lider lite nu och det syns på statistiken.

jag praktiserar nu dagligen på café george i strängnäs, 08 - 15 varje dag i fem veckor frammåt. trivs bra! det tråkiga är fan att man inte kan klä sig i snygga kläder utan varje dag går runt i svart tshirt och förkläde... så sniiigggttt. men de är väl bra för då shoppar jag inte upp mina pengar heller heheh.


jag var hos tandläkaren idag. gissa vad? jag hade ett pyttelitet hål. mitt första hål någonsin. det var ett sådant som låg på steg 1 av 3, så det egentligen inte var något som man behövde bry sig om, men ska laga det ändå för att vara på den säkra sidan.

boots

har på senaste tiden börjat tycka att låga boots är sjukt snyggt. dessa två ovan, från dinsko skulle jag gärna vilja bära. även dessa, sjukt snygga.

strängnäs marknad

nu blir det marknad, mysigt :) känner på mig att det här kommer bli en bra dag!

HAHAHA<3

sitter och kollar på gamla klipp på A-Teens. seriöst. hahaha. koreografin o de, får typ rysningar för att det var så himla "coooolt" när jag var liten. alltså kolla på killarna hahaha


SAD.

det gör lite ont i hjärtat. den mysigaste hösttröjan ever från monki, kom aldrig in i butik i september. inte i eskilstuna. helvetes jävla skit, fan. I WANT IT SO BADLY


AUTUMN

den här bilden bevisar att hösten är jävligt vacker. jag skulle vilja bli fotad såhär, med myströja, framför ett drös av färgade löv. så fint och mysigt!!

ÅH

okej. engelska b är seriöst så jävla svårt. har en stor uppgift som ska in efter praoen, och seriöst.. man ska läsa fem A4 med typ.... omöjlig engelska. förstå. kunna analysera. tänka sig in i situationen. skriva om det. får damp..... och blir fett stressad seriöst de är mycket mer att göra än jag trodde. och vi får EN vecka att jobba med det i skolan? vad är det för jävla skitupplägg?

rings

pic: http://thowelina.blogg.se/


computer

fick det här apsnygga datafodralet gratis när jag köpte min nya vinterjacka! (...som jag också ska visa senare) love it

REPEAT

Rihanna – Only Girl (In The World)

SÅ JÄVLA GRYM LÅT. ge den en chans, sjukt bra när man lyssnat på den ett antal gånger! så jäkla skönt beat rakt igenom. mums

new

från h&m sek 199

fint.

alltså. jag älskar monkis kläder. såg dessa två i butik igår, sjukt fina irl.

RSS 2.0