2010 01 29 15:22

fyfan jag har så jävla ont i huvet.... nu blir det kaffe utan tvekan
äntligen lite bättre design iaf hahaha

2010 01 29


fredag, helg redan igen? slutade klockan elva idag efter några timmars prat om val i framtiden, vilka kurser jag vill läsa. jag vet verkligen inte vad jag vill bli, men jag vet är att jag vill ha en egen lägenhet i en storstad & gå på högskola där... journalistiken är något som intresserar mig.


hmm

tröjan från zara. i want it sooo bad :(

Bild 4671  Facelook of today!

jag känner det


jag sitter och ler. det bubblar i hela kroppen och nyss slog det mig, att jag är så jävla lycklig!


gammelfarmor

vila i frid henny
jag bär ditt namn med mig

sofia henny lovisa öberg

helt seriöst nu.

det slutade inte efter skiten i inlägget under, hela dagen har varit helt upp och ner, totalt fuckad! gud straffar mig för något.

jag klev på fel buss och åkte mot löt sedan vidare mot stallarholmen. satt där, helt hjälplös. hade ingen mobil med mig heller. väl framme i stallarholmen fick jag stå och frysa fötterna av mig för femtioelfte gången idag tills det äntligen kom en buss tillbaka till strängnäs. (ska tillägga att när jag sedan var på väg hem glömde jag plinga. en bonus som toppade det hela.)

så lovely dag. eller inte liksom. nu tänker jag sova och hoppas på en bättre morgondag, övernattning på skolan med klassen står på schemat.


fyfan.

försover mig
äter ingen frukost
lack och lättirriterad
mensverk till tusen
failar datauppgiften (skolan rent allmänt)

tappar vanten
och snart ska vi gå ute i tre timmar på idrotten.

seriöst varför varför varför jag orkar inte


jeans.






kul:D


imorgon på idrotten ska vi gå en vinterpromenad :) typ tusen mil till ett randomställe, åka plastpåse och grilla korv. najs att vara rödsprängd, kallsvettig och ha failhår. jag är en positiv människa. så jag peppar

eller va jag seriös nu

orka.

att några idioter ska kunna förstöra ens kväll. bara av en liten sak, som inte ens var menat till mig. jag tar så jävla illa upp, får dåliga vibbar och flashbacks. sen är jag fast i det där dåliga humöret som får mig må så illa. dra åt helvete med ert jävla skit.

fredag:

dusch -> pack -> ghitta till mamma -> buss -> lyckopillret

-


köpte en grå hoodie idag, najs


dagens konstaterande by j&s

att äta banana skids är som att ha sex, fast i munnen.

signe knows how to wear it



snubblade in hos signe, en blogg jag egentligen inte läser. men klickar man bak i arkivet flödar bloggen av inspiration och snygga bilder. hennes ben är inte att leka med heller för den delen...

varje gång jag är hungrig ska jag tänka på det här


helt seriöst handen till höger. omg

min nya vän på facebook


ser ni vem det är? inte....?

ledtråd:

hehhhhhhehhee....

hej

jag vet att jag är duktig på att uppdatera men jag orkar verkligen inte/prioriterar annat.

sommartider hej hej


hahahaha



randominlägg

Tanken med att jag skulle bo hos pappa nu i en månad var att jag och han ska bygga upp en närmare relation till varandra igen. Det går bra!! Jag isolerar mig på mitt rum med datan i knät, han är på nedervåningen. Nu lagade han mat, ropar att det är käk. Sätter sig framför tvn och kollar på innebandy. Jag går ner, tar en tallrik, går upp till rummet igen. Hoppas ni fattar att jag var ironisk ang. att det går bra. Vi kommunicerar fan inte ens. Fail.

vad säger man...



alltså ja... gamla lunarstorm namn är alltid lika kul.

upd

well, efter helgen kan man konstatera att man är väldigt kär och det känns väldigt jättebra. så bra att man blir kär i kärleken.

anyway, den här veckan ser ut ungefär såhär

måndag: plugga med jessica = hinner inte träna spinning h-vete
tisdag : ergonomin ska vara klar, samt vara med på idrotten!!
onsdag : nöta in engelskaredovisningen, TRÄNA
torsdag : öva på svenskaredovisningen, TRÄNA
fredag : ?

ang bytet till europa.. jag har nu bestämt mig för att gå kvar på john bauer trots omstädigheter, det känns faktiskt bra nu.



impulsköp.


jaha. nu har man ett par vårskor också!

trög

asså AHAHHA. jag är så jävla dålig. skriver att det är dags att börja tänka på beach 09. fyfan (ändrat nu)

btw är jag så jävla sjukt trött idag. behöver helg... vilket de är imorgon så jag klagar fan inte. känner ni ante? klagante

Fett.

Ja... kanske är det som alla andra dags att börja tänka på beach 2010 om man ska hinna se resultat? Det värsta är dock att jag äter så jävla mycket när jag har philip. Typ ligger o kollar film och äter chips godis. Inte bra. Måste dumpa honom.

....eller så fortsätter jag på samma spår och kör på det här?


det går bra nu.




Min dator gick inte att starta här om dagen/det visade sig att hårdisken pajjat. Idag fick jag reda på att alla dokument med andra ord är kaputt, borta. Allt förfan ALLT jag gjort sedan jag började på john bauer, borta. Känns ju relativt bra faktiskt. Vet för fan inte vad jag ska ta mig till. Så a, brb skära mig eller nått.

valborg 09



hittade bilder från valborg på datan..haha, fan vad jag saknar!

jaha

nu är det bestämt att jag ska bo hos pappa i tre veckor framöver. rättare sagt pappa vill träffa mig oftare och nu harom tvingat mig att bo där ett tag. mitt äckliga jävla rum, bussen som inte går utanför porten, surkärringen samt 90sängen. 90 sängen seriöst, jag ska fan såga sönder helvetet och kasta ner delarna från balkongen och elda upp dom. sen tänker jag lägga en fet madrass på golvet med kuddar. det blir bra. känner ni ante? orkante. min bästa vän.

WTF x2


datorn laggade nyss sönder!!! sen när jag tryckte ner och stängde alla flikar kom det bara upp MER

well.. behöver jag säga något?

jag älskar dig bönan.


sveriges konung?



"Alltså seriöst jag kommer fan googla på älg när jag kommer hem, HAHAHA"

Mycket riktigt. Var så jävla tvungen efter dagens nördiga snack på bussen. Jag påstod att älgen var sveriges landskapsdjur (???!!?!?!?) och att älgen kallades sveriges konung. Well... inte riktigt kanske. Att jag kläckte ur mig att älgen var sveriges landskapsdjur var faktiskt pinsamt då jag kom på att alla landskap har ett varsit.  I södermanland hade vi Fiskgjuse, what the fuck?

Varför vi egentligen började prata om älgar... tåget körde på en älg på vägen hem från skolan. Seriöst fett synd haha, så jävla köttigt när jag klev av tåget och såg att det hängde kvar lite mysiga delar av den framtill på tåget.

(okej har jag nyss skrivit ett helt inlägg om ÄLGAR, HAHAHAHAHA. liksom dålig upd och när jag väl uppdaterar blir det en jävla faktablogg, förlåt)

peace


helgen: slapp, ser misshandlad ut på hakan, skräckfilm, onyttig, femhundratio nya ante. tex. dampante, nya parfymendrog, skratt/humor. exempel http://existenz.se/out.php?id=19904, kul som in i helvete. (BIG WTF PÅ 05:06) 

dagens tre fakta.

1. Jag är beroende av varm oboy
2. Jag funderar på att byta till Europaskolan
3. Uppdrag hitta leggins fortsätter. Nästa ställe : PAPPA

(4. min kamera är sönder vilket innebär att min blogg kommer bli jätterolig framöver)

det är sånt här som får mig orka med livet. seriöst.

http://www.youtube.com/watch?v=fyk0skFDflo

that's bad.


(bild randomblogg)
mina favoritleggins är på vift sedan nyår. troligtvis hemma hos hadler... gittar dit imorgon efter skolan. fan om dom är borta!!

ja...

Hahaha, jag är så jävla snurrig idag :s. Ställde in tallriken med ris i kylskåpet när den skulle in i micron HAHA. OMG NU KOM JA PÅ ATT JAG GLÖMDE LÄGGA PÅ SÅSEN

upd/förkyld/ångest

Jag är så jävla förkyld. Det rinner i ögonen och kliar i näsan, jag nyser/hostar stup i kvarten. Mamma väckte mig klockan tio i morse för att jag skulle peppa skolan imorgon, gick ju sådär. Halv ett klev jag upp. Som sagt, skolstarten. OM jag har ångest. Jag orkar inte, finner ingen motivation nån stans. Nej fy faan. Känner ni ante? Orkante.


Har i alla fall haft ett galet bra lov. Det bästa någonsin. Många fina minnen! När jag ser den här bilden vill jag bara SKÅÅÅLA igen! Seriously. Har krökat sönder!


random

dricker helst på fest- öl har blivit nya favoriten faktiskt haha
dricker helst vardag- milk
bästa klädesplagget- leggins
favoritmaten- det mamma lagar, lätt
bästa musiken- allt från lars w till adept
favoritskorna- nya kängorna

grattis älskade syster på 19årsdagen!



jag älskar dig.

sittin' on the toilet!

heahea nu känns det att man börjar ta ut på sig själv. men ikväll kör vi lite igen HAHAHA. tredje dagen chill. nyårsafton har varit mycket bra, hela helgen har varit KANON. haahaha bilder och sånt kommer väl senare just nu har jag inte tid. har varit och handlat lite idag också känns obeskrivligt bra att äntligen slippa uggsen!!! HEAHEA hejs


en bild bjuder jag på, lite försmak!

RSS 2.0