inte pigg

varit hemma från skolan idag. halsont och känner mig riktigt seg och tung i huvudet. den enda lektionen vi hade var också idrott, så kändes inte så lockande. får se om jag pallrar mig till skolan imorgon. just nu känns det faktiskt som att feber är påväg.

ffffffffffffuck

jag vill

1. gå på samhäll westerlundska enköping
2. gå på samhäll rekarne
3. absolut inte gå på entreprenör john bauer.


och det irriterande är att alternativ 1 och 2 är omöjliga. seriöst så jävla hemskt det är. får sån jävla ångest

WANT.


all that i wanted was you

galet jävla skönt att sluta 11.30 idag. börjar dock bli risig i halsen vilket inte är lika skönt...

yesterday @ linn



gunga


enköping ikväll

idag ska pojken för första gången följa med på röj i enköping, vi får se hur det går haha:)

IMPULSKÖP

så fort skolan är igång är impulsshoppingen också det, livsfarligt för plånboken haha.


fail bild, färgen gör sig inte rättvis. nudefärgad tröja från h&m, riktigt fin till mitt svarta hår.
rymlig och snygg militärgrön väska från h&m

dämp

jag har dämp
UF I MIN RÖV

i'm a dead woman

okej, jag är så jävla körd. har varit i skolan mellan 10-13 och är... DÖD. så jävla trött. kul det ska bli imorgon då? entreprenörskap från halv nio till halv fyra, en hel jävla dag med det värsta ämnet i världen. en positiv sak med schemat för hösten är att vi slutar 11.30 måndag&tisdag, skönt! sitter nu och skriver från datorn vi fått tillbaka från skolan, feels lovely.

upd: HAHA OMG, besöks rekord igår! fan vad pinsamt! antar att ni var intresserade av mig back in time alltså haha! (ångrar lite att jag la upp det inlägget tbh HAHA....:( )

riktigt seg idag

mormor ringde på dörren för ett par timmar sen och har gjort mig sällskap den här sega dagen, seriöst är så jävla seg att jag inte ens orkar gå utanför dörren. skulle solat och köpt lite saker på stan men nej, jag orkar inte. mormor och jag har tittat på gamla foton och pratat, om bla. min lilla önskan att äga ett marsvin igen. kanske blir en julklapp :D ska äta riktigt god fisk nu (älskar att vara hos mamma och slippa pappas mat som är falukorv 5gånger i veckan, hehe) sen ska jag duscha, förmodligen kommer min underbaring hit och myser med mig över natten, sen börjar jag skolan klockan 11 imorgon.

TROGNA LÄSARE

ni är tamefan ett gäng trogna läsare, statistiken ligger väldigt "stabilt" från dag till dag. alltså går ni in på min blogg varje dag i hopp om uppdateringar. eh, jag förstår att ni dock blir besvika. ibland vet jag bara inte vad jag ska skriva om, just nu ligger fokus på skolstarten som sker imorgon! håller också på att knåpa ihop en ny header till bloggen. men söta är ni som hela tiden kikar in här, jag lovar er bättre update snart!:)

JACKET



i höst ska jag använda min jeansjacka betydligt mer än vad jag använde den i våras. tror det blev fyra gånger sammanlagt? illa, illa, den är fan snygg.

lack.


lackleggins. hade glömt att de existerade. mina har i stort sett tappat all lack haha, men jag gillar dem ändå. lackleggins är kanske inte det trendigaste man kan slänga på sig i höst då skinn är det aktuella, men vad gör det?

brutalt

jag har fått tusentals myggbett över benen sen igår kväll. jag lovar er, det är brutalt. idag har jag och älsklingen vaknat, kollat film, somnat igen, ätit bakismat, godis, och nu ska vi kolla på nån b-film vi tankat - the hottie and the nottie!

god damn you're beautiful

kom att tänka på den här låten, som jag lyssande på mycket för ca. två år sedan. så himla fin fortfarande


FOTNING 20810


-

idag ska jag till farmor och när jag kommer hem ska jag träna, så bloggen lär få lida lite. PUSS!

ORM.


hade glömt visa ett par leggins jag köpte för nån vecka sen, tror att dom kan bli riktigt fina om man matchar rätt. hur som helst, fräcka tycker jag. köpte dom på lindex.

blablabla




KÄNGOR + TSHIRT



new in från stockholm. kängorna kommer ifrån h&m, hade spanat in dem på hemsidan tidigare och varit sugen på att klicka hem, så blev galet glad av att se dem i butik i sthlm. när jag provat dem blev jag rätt osäker, fast tänkte sedan, "äh , vad fan haha" så köpte jag dom. och är jäkligt glad att jag gjorde det, jag älskar dom nu! hade ångrat mig rejält annars. de kostade 299 sek, hur billigt?! en snygg oversize tshirt från weekday fick följa med hem också, kan inte få nog av vita kläder till mitt svarta hår!

STOCKHOLM.

besökte huvudstaden idag. köpte inte upp mer än 500lappen, men är riktigt nöjd med det jag fick med mig hem! i'll show you tomorrow :)

wholesome concept


KATY PERRY FEAT. SNOOP DOGG


160810

senaste dagarna har jag bla.

>entrat balanze för första gången på x antal månader. dags att komma igång nu!
>käkat ute med älskling
>festat hos martin, riktigt jävla trevligt! (jess,väntar på bilderna!)
>fått en sticka under foten vilket bidragit till att jag haltat mig fram igår och idag
+ galet många myggbett
>rensat, städat, möblerat om rummet. återstår nu bara att måla väggarna vita


SYSKONKÄRLEK


jag älskar dig.

HAHAHA ÅH<3



håller på att rensa mina lådor, HUR JÄKLA GLAD BLEV JAG INTE AV ATT SE DET HÄR? HAHA, SÅ SÖTT!


vill ha ett marsvin


jag älskar marsvin. jag vill ha ett marsvin. och den önskan ska fan gå i uppfyllelse om jag så behöver betala allt som har att göra med det själv. saknar elvis, hoppas du vilar i frid gubben! <3


UPDATE

hello you! äntligen en dag med riktigt sommarväder, har solat sen jag vaknade. tappat typ all färg vilket suger! åkte nyss ner och tog ett snabbdopp också, så skönt. (fast iskallt)

har ingen lust att blogga idag, iaf inte "modeblogga". ska börja möblera i mitt rum nu! kan baxa lite grejer från systers rum då hon är i norge, hehehe. och skrivbordet ska fan UT! puss så länge

SERIÖST!


ser ni? jag vill inte ens veta det här, vill inte se. jag tror jag dör. världens vackraste kvinna har lagt sig under kniven! liksom ser ni ärret uppe vid pannan på den nedersta bilden? och det här lär ju bara vara början också. fy fan så hon ser ut, JÄVLA IDIOT HON ÄR! ÅH! omg får fan damp. eller nej jag blir ledsen :( rip megan

PEACE

alltid velat ha ett slappt linne med peace-loggan på. det här kommer från nelly.se och är riktigt, riktigt snyggt.


new in


skjortor från gina tricot 250 sek styck, i think they're gorgeus. btw, jag gör er säkert besvikna nu - men skorna från nelly. jag bangar. vet inte ens vilken storlek jag ska ha när vissa säger att man behöver välja två storlekar större än normalt medan vissa säger att de är en halv storlek större än normalt. så nej, fuck them... :( tror jag.

hejdå sålänge, älskade syster

min syster åker till norge imorgon för jobb och vi blir utan varandra i två månader. den längsta tid vi någonsin varit ifrån varandra i våra liv. hon kommer inte ens ha tillgång till internet, kommer fanken knappt höra av henne. men det kommer nog gå snabbt. jag hoppas det kommer gå snabbt. jag kommer känna tomhet och saknad, men jag står ändå vid hennes sida och önskar henne all lycka i norge. jag älskar dig sis, det finns ingen som du. ♥


SKA BESTÄLLAS

okej, helt seriöst. dom är läskigt snygga. jag har bestämt mig, dom ska bli mina!!!!

BLOGGTIPS

http://imfancy.blogg.se/

WANTS.

modekungen.
h&m.

pain

hade tänkt stoppa tummen ur röven och träna med magdalena ikväll, men har så jävla ont i NJURARNA? liksom vad fan?? gjorde liksom ont att resa sig ur sängen i morse, och typ dör när jag hostar eller nyser. så tråkigt men hoppas det går över om någon dag!

monki september 2010


två favoriter från monkis höstkollektion.

myströja.

kom på att jag glömt visa upp allt jag handlat, bla. den här stickade tröjan från JC. blir skitmysig i höst! går att matcha till exempelvis dessa och converse.

blackandwhite



väska.


fick hem min väska från gina tricot i torsdags, så fin!

FEST.

jag befinner mig i enköping hos älskade stina öberg! ikväll blir det kräftskiva och fest, ska bli riktigt trevligt. har en del ärenden att fixa inför ikväll, men jag inleder dagen med att sola på balkongen! riktigt fint väder, så skönt. ikväll kör jag nog på indianband runt huvudet + transparent skjorta + converse. barbent eller inte får vi se. vi hörs!

svarta klumpar


riktigt snygga skor från nelly. ska man...?

++


tunika-jc, skor-skopunkten

ja - snälla!


åh, snälla. hoppas verkligen att vädret blir som väderkanalen säger på tors/fre. jag behöver sol! blir fan tokig! eller nej blir deprimerad!

you see

självaste snyggingen angelica har nu inhandlat likadana skor som mig, de från skopunkten! you see, you see - it's fucking fashion! haha, åh kan inte låta bli att älska dom lite mer nu....

idag ska jag färga håret svart igen + sola. vi har fått hem ny soffa idag hos pappa också!!!!! SÅ LOVELY

måste också tillägga att statistiken på bloggen ökar drastiskt, hur kul som helst. hoppas ni som är nya stannar:)!


transparens + spets

vi fortsätter med nyinköpta saker, här har ni en blus jag säkerligen inte kommer använda så mycket mer i det här svenska sommarvädret, men fin är den. väldigt fin tycker jag. transparens + spets, kan inte bli mycket bättre då jag älskar båda delarna. H&M.

all black


leggins - MQ

köpte de här legginsen för halva priset på MQ så de gick bara på en 50-lapp!:) på bilden ser ni också att skjortan inte är alls så transparent som den såg ut när den hängde i fönstret :)

dagens vänförfrågan


basic


haha herre gud vad jag är bloggsugen idag, kanske märks? bara öser på med nyinköpta saker, but i hope you like it? ovan, basic tunika från jc. den funkar till i stort sett allt - mycket bra köp. hur som helst, vädret? att jag idag entrade solcenter är inte ett bra tecken. vem fan solar solarium på sommaren liksom?


new in shoes


ni som har koll på blogg & modevärlden har säkerligen sett likande skor som dessa jag inhandlat. (exempel - här )Inte egentligen min typ av sko, men när jag väl provat dem tyckte jag att det såg jävligt bra ut och såg många olika klädkombinationer som skulle vara snygga till. me like! hur som helst, skopunkten. (!)

jeans

det var väldigt svårt att ta en bra och rättvis bild på skjortan, men dessa två bilder får duga. den jeansskjortan jag har från tidigare tycker jag är för ljus, så när jag såg den här som var i en mörkare nyans inne på gina tricot kunde jag inte låta bli att slå till!

VILL HA

really want this bag. har ingen nu då min förra gått sönder. jag vill ha någon i en lite mer "markerad" form och den här ser ju riktigt fin ut. har sett på bloggar att den ser stor och rymlig ut,(ex här ) men när jag kollar måtten på hemsidan får min dator knappt plats i den? så vågar inte klicka hem den... 

upd: okej, jo min dator får nog plats. ska bara vänta på att pappa kommer hem så jag kan beställa!:D

transparent


jag är kär. totalälskar den, så himla fin. från bikbok.

RSS 2.0