that is pretty... najs


okej, en hemlighet om mig. jag är en jävla väderkärring. går in på väderkanalen.se daglingen. så jävla töntigt och pinsamt men jag tycker de är bra att veta vilket väder det ska bli okej =). (sitter och asgarvar) MEN. som nu, här ser ni de dagar vi har framför oss.... och DET ÄR GANSKA NAJS VÄDER OM MAN SÄGER SÅ. livet blir helt enkelt lite lättare när man gått in på väderkanalen och sett att det ska bli varmt och fint :D hahaha

nice

apsnygga leggins/h&m
pic: http://lundbergsusanna.blogg.se/

indian


midsommarafton



Det blev sent inatt. Kom inte hem förrän halv fem. Resorb. Vaknar upp 11 idag för midsommarfirande vid ulvhäll. Resorb. Nu ska jag kasta mig i sängen och sova nån timme inför kvällen ståhej, är så jävla trött. Trevlig midsommar!


stickat


hade tänkt att bära detta idag men det blev lite varmare så kastade på mig ett grått linne istället. för er som bryr er.

PEPPARÅ



sommar, på riktigt.


sandaler från nelly.com

Första riktiga sommardagen för mig idag, då jobbet tidigare varit nummer ett. Första svenska jordgubbarna, första vattenmelonen, första fettopizzan i stan och så klart, första doppet. Dagen har tillbringats med bästa vän, asmysigt! Jag har inhandlat resorb, för ikväll ska det drickas sprit. Fan, jag älskar sommaren.

SICK

jag har fått hem mina betyg. och det är rätt sjukt. haha seriöst fan underbart ändå. duktiga sofia

mina betyg för första läsåret på john bauer:
12 mvg + 1 vg

helt jävla retarded!!!!!!!!!!!!

new in


vit kavaj från gina tricot / rea 150 kr (som legat ihopknöglad i en påse...)



ren förälskelse. stickat och mysigt från monki / 300 kr

de ultimata jeansshortsen, ska bara få smaka på lite rivjärn. från lindex / 250 kr


tee med utropstecken på ryggen... behöver strykas hehe... från monki / 150 kr



tygväska - klickade hem från nån randomsida, samt korshalsband från lindex / 99 kr

shadow


KENT

sitter och lyssnar på kent och väntar på att mitt hjärta ska komma hem från jobbet. han slutar alltid så sent :(

PS: i går shoppade jag lite fint, ska lägga upp här senare i veckan när jag kommer till pappa och fotar osv:)

that fucking bag


sexi

hahahaha, det är i den här musikvideon som kissie medverkar. så jävla pinsam video och sexig hon är:) och what's up med mössorna?

kul.

om vi säger såhär. det är inte alltid speciellt kul att jobba. seri-fucking-öst. jobb tis-tors den här veckan. strålande sol, inga moln, värme. och jag - instängd i en lokal till 16.30. MEN DET ÄR BARA TÄNKA POSITIVT

those small things


- bikbok

seg dag. nu blir det tacos som jag inte ätit på månader!!!!!!!! och imorgon.. då blir det shopping HEHEH :D

grattis snuttan!

sedan barnsben har vi hållt ihop. jag och du. jag knackade på din dörr och frågade om du ville leka, sedan dess har det varit du och jag. bara genom att säga så kan man förstå att du och jag har gått igenom mycket tillsammans. du är en bästa vän, du är verkligen det. du är underbar. och du är idag 17 år.

grattis på födelsedagen jessica, jag älskar dig!!

slaktas

har hittat ett par svarta tajta jeans med perfekt midje-höjd, hundra meter in i min garderob typ, bortglömda. de ska slaktas, de ska trashas och bli till ett par shorts. ett par shorts till instoppade oversize linnen.

förövrigt är jag denna torsdagskväll trött och smått deprimerad. jag har dock kommit på att jag älskar mitt svarta hår. jag älskar att vara svarthårig. att svart hår är vackert.

-

mm najs outfit typ, kollage made by ME (Y)
tröja,shorts,skor&glasögon - h&m
samtliga smycken - gina tricot ( grymt snygga smycken hos gina just nu, älskar örhängena ovan! )

ETNO


jag har vårens snyggaste trend hängandes i garderoben. etno. ett etno linne i perfekt modell, kommer bli otroligt fint till shorts gladiatorsandaler och nyfärgat svart hår. precis, jag ska färga håret svart idag :) och jag fick mina skor och min tygpåse idag med, kom hem så jäkla snabbt. asfina saker!!

MONKIWORLD.COM


jag blir ju tokig. monki har lätt de snyggaste modellerna på det man ska bära upptill i sommar. jag bara älskar toppen längst upp till vänster, så jävla snygg.

JÄVLA SUBBA

JAG VILL DÖDA DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!! fula irriterande jävla fitta du är!!!!!!!!!!! falska äckliga jävel


....hehehe ne men såhär ska vi inte vara men BLEV BARA LITE FÖRBANNAD PÅ EN JÄVLA PUSSYBRUD NÄR JAG SÅG EN SAK :)

fy - fan

kul. jävligt kul. min neccesär med allt smink, plus mina ringar - gone. borttappat igår. fy fan. mina ringar:( mitt smink:( JÄVLA KUK!!!!!!!!!!!

beställas

dessa två skönheter ska beställas hem idag!! :D handlade ett jättefint linne igår också, blev kär direkt. ni ska få se senare:)

GLAD!


jobbat idag 08.00 - 16.30- JA, jag har fått jobb!!! på SAFE , ett företag i strängnäs sokm säljer träningskläder. första dagen idag och jag trivdes hur bra som helst, och allt är ju så mycket bättre när jag jobbar med magdalena :D. mitt första riktiga jobb. "du strålar" sa mamma när jag kom innanför dörren efter en avslutad arbetsdag och ja, det känns strålande!!


TWO





JEANS.


shorts - carlings. pic: http://angelicablick.se/

new


har köpt lite mer än bara monki-plaggen på senaste. bla. en beige transparent tygbit från bikbok samt en zebrasjal från åhléns. i love them both

worried

jag sitter här och dricker öl och lyssnar på lady gaga
jag sitter och är orolig och ledsen
jag sitter och är hjälplös skakig och svag
jag sitter här och är livrädd
ångesten stryper mig

less is more




basic från gina tricot. oversizade toppar, skjortor och linnen instoppat i ett par snygga shorts = den ultimata sommaroutfiten. (plus dom här hehe)

OM NOM NOM

HELT UNDERBAR SKO. ska lätt klicka hem i svart seriöst.

för er

som gillar saxofon-snubben. jag har redan fått huvudvärk av att lyssna i 2 minuter. philip älskar juckandet och jag börjar bli rädd för att han är bög

new in/monki


köpte lite underkläder också men det är bara philip som är aloud to see them ;)

800 korvören

ställde klockan på 07:30 imorse för att ta 09:40 tåget till eskilstuna för shopping med jessica, kliade i fingrarna av att veta att i stort sett allt inne på monki låg på 50 - 75 % rea. Kom hem med tre toppar därifrån, bla. den grå på bilden som är älskvärd utav helvete. är just nu 800 kronor fattigare men det låtsas vi inte om. ska också tipsa om två nya låtar från lady gagas nya album the fame monster , lyssna era mupposar! pussis

Lady Gaga – Alejandro
Lady Gaga – Telephone

kalas

sol,födelsedagskalas,nationaldagsfirande, surfvågigt hår, osminkat, bikini, linne.

nu åker jag till kusin alex som fyller tonåring idag!

sommarlov

väldigt fin bild från gårdagens firande av kusin jespers student, GRATTIS! hade även skolavslutning igår så just nu har jag alltså sommarlov. aldrig mer söndagsångest. aldrig mer alarm på 06:30. på elva veckor. ÅH!

idag

inhandlat en beige transparent sak för endast hundralappen
tidigt tåg hem
direkt ut i solen, bygga på brännan som äntligen börjar existera

ikväll:
resturang i kvällssolen med ph, martin och jessica
vattenpipa och öl

och har fem månader med älskling idag. du är världens bästa philip, jag älskar dig.♥

want you



weekday.

student

Fina älskade syster Hanna tog studenten igår, och allt kändes helt overkligt. Jag var jätterörd under hela dagen, finns inget bättre än att se sin syster så lycklig.
Skriker i fönsterna. Hanna i mittenfönstret till höger, woho!

Ren lycka.


Hahaha. Skrek utav helvete gjorde hon också.

Dags att börja tåga! Söt skylt va?
Hanna med barndomsvän Malin!

Flaket & Hanna röjer med tutan i munnen!

På studentbjudning. Jag och Studenten ♥

Paketöppning!

Jag och älskade älskade (fulla?;) sis.

JUNI-värme

Det är faktiskt sommar nu. Kändes som att jag nyligen stod i dunjackan och drömde om sommarvärme. Sen bara pang poff så är den faktiskt här. Den första sommarmånaden har inletts med helt fantastiskt väder. Idag har jag solat på baksidan/bakgården mellan 12-17, på täcket, med kudde och allt. När jag tog bilden var jag inne för att dricka lite vatten haha, typ dog.

hurra!

STINA
grattis på födelesdagen underbara människa
du har verkligen ett stort hjärta och vill alla väl
och med dig kan jag VERKLIGEN vara mig själv
alla minnen med dig är oslagbart jävla härliga haha
du förtjänar det bästa snutte. jag älskar dig <3

RSS 2.0