snake


har ju shoppat mycket på senaste. tänkte visa upp lite av det i flera olika inlägg istället för att lasta på allt i ett och samma, blir roligare såhär:) först ut, den här ormmönstrade tunikan från JC, fucking love it.

stickat



how lovely


den förjävliga våningsängen är borta. hur underbart är det inte? ÅH! tack mamma ♥

.

jag mår inte bra. jag har jätteont i hjärtat.

regn/ shopping

helvete vad det regnar idag, riktigt ruttet väder

MEN vad gör det, jag har varit på tuna park hela dagen och har seriöst köpt något i varje butik jag gått in i. så jäkla nöjd med mina köp, visar senare när jag har kamera tillgänglig. är hemma hos älskling nu:)

en av alla dom.


jag är här med en mainstream-nolla. jag är en av alla dom. en av alla dom som äger (minst) ett par converse.

stockholm / shopping / kissie


stockholm igår med hanna och oscar. shopping. gissa vem jag såg inne på zara? KISSIE. HAHAHA. ful och tråkiga, för små kläder. och gissa vad mer, kenza stog framför oscar och hanna i kön på dinsko, en meters avstånd w0h0.

ALLTSÅ JAG FÅR INTE NOG

jag älskar dig ungjävel!!

självkänsla


vet ni vad? tidigare har jag aldrig kunnat gå utan smink. jag har inte kunnat gå runt området utan att sminka mig först. jag har inte kunnat cykla upp till pappa utan att hålla för mitt ansikte med handen när bilar åker förbi. hur jävla sjukt är inte det?? nu på senaste, har jag slutat upp med de där löjligheterna helt. jag går osminkad 24/7. skiter i om jag möter någon när jag har håret uppkastat i en knut och är helt osminkad. för vet ni vad? vem fan bryr sig. så länge inte jag gör det så spelar resten ingen roll. det är främst philip som har gett mig den där självkänslan och tryggheten i att inte alltid vara så jävla fixad, han har lärt mig att det finns så mycket viktigare saker att tänka på i livet. det är så jävla skönt att känna sig nöjd med sitt utseende, sitt naturliga utseende. så här ovan har ni, mig - osminkad.

<<<


ångest

jag har ångest och jag har tråkigt. vad fan ska man göra om dagarna egentligen? jävla sugväder (som också ska hålla i sig framöver) , känns som att sommaren redan är slut. fuck fuck fuck fuck. och så avskyr jag att vara 17. 17 äckliga år. och jag vill ha en större säng. jag vill flytta hemifrån

-

enkelt. snyggt. randombilder från google

modekungen

seriöst, hur snygga är inte indiantishorna? damn

att förlora någon nära

http://ellenclaesson.streetstyle46.se/2010/07/18/ibland-finner-man-inga-ord/#comments

en av de bloggar jag läser är ellen claessons, den här sommaren gick hennes pojkvän bort.

tänk er, att behöva se det där, (länken) och veta om att det är ens stora kärlek som ligger i kistan
tänk er, att den man älskar över allt annat har lämnat världen och man står ensam kvar :( usch verkligen hemskt att gå in på hennes blogg och känna av den sorg hon känner nu. blev verkligen rörd av http://ellenclaesson.streetstyle46.se/2010/07/18/ibland-finner-man-inga-ord/#comments det här inlägget.

MONKI

det här är ett litet urplock jag gjorde från det monki erbjuder i slutet på sommaren. jag klagar inte! ÄLSKAR spetstishan i mitten, mums! kavajen var riktigt riktigt snygg också.

i love them


hängselbyxa - modekungen
klänning - forever21


wholesome concept


sol & bad idag

antar att ni hunnit läsa testet nu, så tog bort inlägget - tycker det ser så fult ut. 

idag kommer stina hit, vi ska sola och bada all day, så mysigt:D

old classmates


nu ska jag åka för att umgås med min klass från 6an till 9an!

2 wants


bloggen hamnar åt sidan

hej cepen. jag gör annat än att blogga nu för tiden. men det har ni säkert märkt. det är sommar och bloggen hamnar lite åt sidan. känns som att jag bara kommer skriva crap-inlägg dvs totalt värdelösa inlägg om jag skulle uppdatera nowdays, avstår därför.

grattis till pappa på födelsedagen!

öl i sommarvärmen

FANSKAP I HELVETE vad varmt det är ute idag, alltså det verkligen fläktar för fan inte ens när man cyklar. ikväll ska jag magdalena philip marcus anton och freddie dricka öl på min bakgård och äta oss feta på godis omonmomnmnm

MONKI.


KUK MOLN

jag hatar svensk sommar. jävla moln - överallt, hela tiden. fuckar ur dra åt helvete!!

LOVELY WEEKDAY


i'm off!


inviger myströjan idag när det är lite sämre väder ute!

update

kass uppdatering, men den blir då inte bättre. idag sätter jag mig på bussen till enköping. ikväll ska jag äta på resturang med stina bea och rozalin, imorgon blir det antingen shopping i västerås eller bad på bresse. hemfärd på torsdag.


linköping.

åker till linköping över hela helgen för att mysa med min pojke. vi har ett halvår tillsammans imorgon:) vi ska sola bada och det blir nog lite shopping också.. hehehe. ska bli asnajs! så vi hörs på söndag

KENTS NYA!



längtan

jag vill ha lördag. jag vill ha lördag.

gissa vilken speciell dag det är för mig då? :D

klipp



saxen åkte fram idag och det blev väldans bra. ett par jeans jag använt en gång och som inte smickrar mina spiror fick idag slaktas till ett par underbara shorts! najs. de behöver dock finslipas lite till :)

RSS 2.0