bloggtips//emmadenblonda


snygg tjej med bra stil, ny favorit i min dagliga bloggläsning > http://emmadenblonda.blogg.se/

inspiration

kollage by me

Öh, vadå fredag? Har nog aldrig känt så lite fredagskänsla som idag. Ligger i sängen halvdöd av trötthet och underhåller mig med att göra kollage. Glamouröst. Det jag gör om dagarna är att jobba, nu har rean satt igång så tycker verkligen det är kul att gå till jobbet! Imorgon blir det stockholmsvisit med utgång, kanske på tiden att unna sig lite festligheter. Hoppas ni får en fin helg.

the dope crusander, funky terminator


that sounds something like me holding you


everyday outfit

Det här skulle jag gärna strosa omkring i idag. Gillar verkligen den enkla svarta klänningen, kan matchas på så många sätt. Och hur snygg accessoar är inte ryggsäcken?! Har bestämt mig för att inte shoppa alls under juli-aug, för att istället satsa på en ny fräsch höst-garderob! Det är inte hela världen att hösten närmar sig, det är ju trots allt min absoluta favorit säsong i klädväg!

dance, dance, dance 'til you're dead


gubbskon

När jag kikar på skobutikernas webbsidor ser jag ganska snabbt att gubbskon hänger kvar även den här hösten. Inget jag klagar på direkt, kan verkligen tänka mig att bära ett par, gärna med lite platå. Varianten från från din sko är min klara budgetfavorit.

MY OWN FAVOURITE MATCHES LATE SUMMER



pretty lies and no concern, when we love we never learn, break apart crash and burn

dress from GT & bag from lindex

you strip me down, i'm naked now


Trivs himlans bra i min kjol från monki.

a place far away

Tunisien 23/6 - 30/6. Next: Aiya Napa 20/8 - 27/8. Längtar så.


090712



fuck it

 

 

 


1 juli

sofiaobergs@instagram - Letat efter långa längder och klänningar ett tag och kom idag hem med bland annat denna från zara. Fick också med mig en assymetrisk svart kjol och en enkel klänning med spaghettiband. Cravings just nu är en truckerkeps och en baseballjacka. Har förresten haft en underbart mysig vecka i galen värme. Kommit på att jag är flygrädd, och inte blev det bättre när man fick sitta med fönstret bredvid motorn på vägen hem, fy. Nu har man laddat batterierna och är redo för jobb.

 


RSS 2.0