Work out

Saknar du motivationen till att träna? Köp nya träningskläder! Jag har köpt träningsleggins och skor från Stadium och en vanlig t-shirt från h&m. PEPP!

Follow directions, obey the law

Idag har det varit prat om treans projektarbete och spexfotot som sker på onsdag. Klockan sex sticker jag iväg på ett pass @ balanze.

Tell me

Är det något ni vill att jag ska skriva om? Vad som helst? Något ni vill veta om mig tex? Kommentera!

Uppdatering

Nytt in _ SecondHand

Har haft ett par dagar med ständig fart, inkluderande sömnbrist, fyllebilder, pizza, nattspyor, kubb, ångest, skräckfilm, folk. Osv. Listan är lång. Nu är jag hemma och kan andas ut lite. Jag ser ut som skit. Mitt rum ser ut som skit. Jag mår som skit. Så har lite saker att ta itu med. Förresten, jag har börjat få en liten thing för Second Hand.
Det är spännande. Skjortan/blusen/whatever ovan kostade 30 kronor. Btw, ändrade bildstorlekerna till 800bredd. Like? Vi hörs när jag vaknat till liv igen.

Dagens


Hann knäppa en bild innan jag kilade iväg till tåget imorse, så inte världens finaste kanske. Kom nyss innanför dörren. Vilken jäkla dag det har varit, så fint väder! Lökar som fasen nu haha... Så nu blir det dusch och förberedelser inför kvällens festligheter. Puss

Cosy


Något positivt med hösten är ju trots allt de mysiga tröjorna. Dessa ovan gillar jag, från monki vilket nog framkommer ganska tydligt. Idag har jag varit och tränat för första gången på...alldeles för länge. Men nu ska jag komma igång med det ordentligt i samband med att man får lite rutiner, skolan börjar imorgon. Mitt sista år. Sjuk tanke.

Impulsivt

Klippte av ärmarna på en av mina transparenta skjortor. Impulsivt. Gammalt blir nytt. Gillart.

Dagens

Shoes_skopunkten
Cutted jeans_old
Belt_found in my sister's closet
Top_second hand

The last days before

Serious_girl på första bilden,hehe. Jag njuter av mina sista sommarlovsdagar. Trodde vi började imorgon, men tydligen är det torsdag som gäller! Idag har jag tagit en alldeles för lång sovmorgon, klippt mig, cyklat i spöregn, pussat på min man, lagat mat och bakat. Nu blir det film-maraton med chips o dipp. Mys.

Silver

Nya ringar - Ur&Penn. Änligen fick jag utnyttja mitt presentkort där! Kör på silvernagelack till. Älskar kombinationen!

Perfektion


Jeans - Gina Tricot. Letat efter sånahär jeans så himla länge... perfekta på alla sätt och vis!

180811

Såhär ser jag ut idag. Har blivit brunett igen och fan vad jag älskar det. Nu känner jag igen mig själv igen på nått sätt. Färgningen blev ganska ojämn så måste lägga in en till. Nu åker jag till eskilstuna med jess. Pusss

( min sko ser helt cepad ut på andra bilden....? typ size 45 HAHA)

Lunchdags

Nu möter jag upp bästis för lunch på stan. Puss

Let's fucking do it


Get ready for business


Jag älskar "konstorsväskor". Sådana som har tydliga konturer. Sådär kantiga, stela. Som denna. Denna hittade jag i min systers garderob. Inte helt dum?

I put some new shoes on and suddenly everything's right

NEW IN. Jag blev nyförälskad på nytt när jag såg dessa skor. Jag hann inte ens prova dem innan jag bestämde mig för att jag skulle ha dem. Och vad kalaset gick på? 499 riksdaler. Fjantigt. För bra. Nu är mina fötter redo för hösten.

Jag vet hur du ser ut i inga kläder


We let the fire be the light

Idag matchar jag gult med gult. Nu åker jag och magdalena till tuna park!

No we won't fade into darkness

Nu blir det middag och öl nere vid hamnen med magdalena, en vän som jag träffar alldeles för sällan så det ska bli trevligt som tusan:)

A leather vest, thankyou

pic; unknown - Jag vill ha en skinnväst. Kolla bara här och här.

And so you blew my mind away


Hos pappa

Idag har jag flyttat från mamma till pappa. Sedan jag kom hit har jag städat, rensat, dammat & dammsugit, bäddat, och monterat upp klädstången. När vi var på Ikea köpte jag nämnligen en klädstång till mitt rum hos både mamma och pappa. Nu är jag hungrig och irriterad.

( och ja, jag vet att det är sjukhusvarning på översta bilden. behöver utsmyckning, tavlor, foton. det kommer väl nån jävla gång...)

FLASHBACK



Trodde aldrig jag skulle säga det här, men när jag fastnade i en gammal UF-mapp på datan kunde jag inte låta bli att längta tillbaka lite till ADDETAILS-tiden... Vilken jävla resa det var! Åååh.

I can see you even though I'm blind

Kom på att det kanske skulle funka att använda min virkade klänning som topp. Tog fram jeansshortsen och woalla! Funkar, funkar!


Fan, jävla modeblogg helt och hållet här nu ju. Är inne i en sån period när det bara kliar i fingarna, inspirationen flödar och jag vill bara handla ALLT..och plånboken skriker på hjälp typ.... kan iaf säga att idag gick jag tillbaka till jobbet igen, mår bättre idag :) Så nu blir det jobb veckan ut!

Keep it simple

Gillar ni mina kollage? I do! Det är sjukt vad mycket inspiration jag kan få av att kika runt på olika hemsidor. Jag älskar längden på tunikorna(?) från weekday. Matcha en av dem med en stilren väska och ett par snygga boots - du är klar. Enkelt men fasen så snyggt. Blev lite "önskeoutfit" över det hela idag.

I feel so close to you right now

Kjol (egentligen långklänning) - Lindex
Tröja (oldie) - Monki
Halsband - gjort själv av örhänge

Jag är fortfarande inte kry. Men imorgon tänker jag jobba. Jag saknar att jobba och jag vill bli frisk!!! Hatar detta.


KOLLAGE

Kollage by moi. Lite höstinspiration. Fick repetera lite gamla Ps-skills också! Allt från http://www.lagarconne.com/

060811

Just nu : Ögoninflammation, feber, halsont. Sjukanmäld från jobbet. Känner på mig att det här blir en kul lördag!!




FYFAN för det här. nu helt plötsligt så fick jag hur ont som helst i ena örat och lock på båda, gör ont trots ipren. = öroninflammation. vad fan är detta?! öroninflammation är bland det värsta jag vet :(

MÖR

Långklänning - Lindex

Såhär ser jag ut idag. Jag kom precis hem från jobbet. Är så himla mör. Halsont och huvudvärk. Har inte sovit bra på två nätter heller. Jag har inte så lång tid kvar på mitt sommarjobb nu, det är fram till den 13e augusti sen är det finito. Skönt med ledighet, men samtidigt lite tråkigt. Jag trivs så himla mycket bättre än jag kunde tro när jag skickade in mitt CV där under våren. Det är ett jobb som man inte har ångest över att åka till på morgonen. Menmen, nu står sista året på gymnasiet med öppna dörrar. Ett år kvar nu. Det kommer gå så sjukt snabbt. Fast här sitter jag och babblar på, skolan börjar inte förrän i slutet av augusti. :) PUSS

MY LOVE

Nu ska jag och mitt hjärta ner och äta vid hamnen. Vi har 19 månader idag ♥ :) 
Jag bär en väldigt enkel outfit, men har ett linne som är urringat i ryggen och jag tog därför på mig min blommiga bikini så den sticker fram lite här och var, blir en fin detalj!

Två lediga dagar

Har varit ledig nu måndag&tisdag. Sååå skönt. Har äntligen fått ligga och sola lite. En liten tripp till Eskilstuna blev det också.

RSS 2.0