sneak peak - clothing new years eve



Tröja - Romwe // Eyelashes - H&M

Dagens



Skinnbyxor & topp - monki // Halsring - gina

Paket från Romwe!



Kommer ni ihåg det här inlägget? Wooooho!

Dagens


Inspiration nyårsafton


Är inte mycket för att klä upp mig men dessa saker föll mig i smaken, och om jag har tur - inspirerar er. Gillar speciellt kombinationen av paljettkjol + oversize upptill. Nä, nu väntar sängen. Kram

Dagens


Jobbade 11-15. Därefter åkte jag och firade farfar på födelsedagen. Imorgon är jag ledig. Funderar på lite mellandagsrea...

ny plånka

Tänkte att det var dags att köpa en ny plånbok. Min gamla har jag haft så himla länge och den är alldeles för stor. Nu blev det en klassisk i skinn. Köpte denna på jobbet idag och med personalrabatten blev det inte så fasligt dyrt. Även fast plånbok är något trist att lägga pengar på så är det trots allt ett köp man använder sig av nästan dagligen. Är supernöjd!

Ändrade designen lite. Men det var inte lätt för jag är så himla kräsen - det måste vara stilrent. Men kul med förändring!

Nu ska håret tas hand om


Hårform > två tabletter dagligen för att stärka hår, hud och naglar // Exklusivt schampo och tillhörande hårmask för skadat hår // Presentkort på klippning - en hel del ska bort.

Christmas II


Jag hade en supermysig dag med nära och kära.

Christmas



Såhär såg jag ut idag på självaste julafton. Bältet jag har på mig fick jag av hanna i julklapp och jag bara älskar det! Har bloggat om det flera gånger och varit nära på att beställa hem. Så den presenten satt fint! Kommer ni ihåg min UNICEF-present som jag bloggade om? Den var till min mamma och fick henne till tårar. Snacka om rätt present till rätt person.

Dagens


Julstressad

Kom på mig själv idag att jag lider av lite julstress. En form av ångest. Men såhär ser mina närmaste dagar ut som det ser ut nu:

Måndag: In till stan och göra lite ärenden, bl.a hämta ut ett par skor jag beställt. Jobb på posten efter kl. 15.
Tisdag: In till skolan och ha sista lektionen, därefter slutföra julklappsletandet. 
Onsdag: Jobb 11-16 Fagerstedts
Torsdag: Ledig dag, Fixa allt som behövs
Fredag: Jobb 11-18 Fagerstedts

Wishoutfit

Skulle verkligen inte ha något emot att bära det här idag > modekungen, romwe, gt & lindex


Monki - Sale


Just nu har monki en galen rea med mycket fina saker. Här har ni några av mina favoriter.

Sista dagen



Sista dagen på praktiken idag. Fick en liten avskedspresent :) Gillar verkligen sjalen! Men nuså, har jag i stort sett jullov. Ska bara tillbaka till skolan på tisdag. Och sedan blir det extrajobb på posten och fagerstedts. :)

En annorlunda julklapp


Har precis klickat hem en julklapp som gör skillnad för utsatta barn. Och jag vet att den som får gåvobeviset kommer uppskatta det då den personen verkligen brinner för att hjälpa andra. Det kändes verkligen bra att köpa denna julklapp. Jag har gjort skillnad! Gör det du med > http://unicef.se/gavoshop

Wishoutfit



Var ett tag sedan jag la upp en wishoutfit. Så här har ni! Dör lite på skorna, men storlekarna är slut på hemsidan. Ska nog beställa hem en liknande modell som har högre skaft. De är varmfodrade och behöver verkligen ett par varmare skor nu. Och BÄLTET! Want it so badly. SÅ snygg detalj.

Mys

Denna kunde jag inte låta bli. Också från lindex barnavdelning. SÅ sjukt skön och mysig! Går runt i den hela tiden hemma. Bästa var ju att jag fick den som en tidig julklapp av mammsen.

Mörkblå jeans

Fyndade dessa på lindex barnavdelning. Var i behov av ett par nya jeans och ett par mörkblå hade jag inte :)

Klickat hem



Ojsan. Beviset på att internetshopping är livsfarligt. Men nu är allt detta på väg hem till mig. Vet inte riktigt vad som flög i mig. För billigt blev det då fan inte ändå... MEN man lever bara en gång och ibland måste man få unna sig lite! Äntligen tog jag min köposkuld på Romwe. Är du oxå sugen? Skriv in Xmas30% i din beställning och få 30% rabatt.

Jag vann!


Detta är helt sjukt. Jag var med och tävlade i julkallendern på http://rebfre.se/ - Rebecca Fredrikssons blogg om att vinna detta underbara halsband. SÅ GJORDE JAG DET. Fyfan va nice!!!

MAD WORLD.


Tacomys 2:a advent

Efter en runda på stan som numera har öppet på söndagar såhär innan jul, lagade jag och philip lite tacos och tände det andra ljuset.
Fy så gott det var. Nu ligger vi båda i matkoma...

Dagens


Cosy


I detta väder vill jag bara mysa ner i soffan iklädd det ovanför, en film och en kopp varm choklad till det. Efter jag hade jobbat klart idag satt jag och väntade på bussen i 30 minuter, mina små tår frös till is. Kanske dags att investera ett par fodrade skor...? O gissa vad mer, idag har jag 23 månader med min man. Älskar honom.

Nelly


RSS 2.0