Dagens

Jag ser ut som jag känner mig - jag vaknade upp superförkyld och med huvudvärk idag. Igår efter skolan gick jag förbi mormor och morfar och stannade där i ett par timmar, lyckades sno med mig tröjan jag har på mig från morfars garderob, stört mysig. Eftersom det var studiebidrag idag unnade jag mig att köpa en svart & stor halsduk som jag gått och smekt på ett tag! Gillaren. Imorgon blir det jobb 09.45 - 15.15. Kramis

Dagens

Så har jag kämpat mig igenom veckans jobbigaste dag - Puh! Nu är det bara torsdagen kvar sedan är helgen här igen. Har bestämt mig för att det ska bli en vit helg - verkligen på tiden nu. Att jag idag var tvungen att investera en ny hostmedicin visar ju kanske på att det var dags. Ursch för höstförkylning! Så tröttsamt.

Dagens


Most wanted w.39

Chicy, GT, H&M

Sneak 110923


Autumn

Pics by me today

Skinn

Mängder av skinnimitationer från monki. Hett i höst. Jag kan tänka mig små inslag av skinn på fest, tex. toppen ovan. Har ni förresten sett att de öppnat en webbshop?

Wishoutfit

Det här hade jag gärna trampat omkring i idag...

20110921

Ligger nergosad i mitt täcke och har en superskön känsla i kroppen. Körde step up idag och efter det tog jag en dusch och slängde i mig god mat. Känslan efter träning är det bästa med att träna typ. Men det jag egentligen skulle säga: Jag har ingen mobilladdare för tillfället (kvarglömd i enk) = ingen mobil = ni kan inte nå mig på mobilen = vill ni mig något, skriv på face.

God morgon

En sovmorgon och sedan dagens bästa mål på det. NAM!

Sneak 200911


Inspiration

Jag pusslade ihop lite inspirationsbilder igår kväll. Just nu sitter jag på psykologin, den enda lektionen vi har idag. Och imorgon är det studiedag - jag klagar inte! Har förresten bokat studentkryssningen i april, kommer bli så sjukt fett!! Har inte förstått att det är min tur detta läsår ännu... det kommer väl när man har mössan i handen:)

Most wanted - black

Alltså, det finns inget snyggare än svart. Dessa fyra saker älskar jag! Skorna är grymt snygga, bältet kan lyfta en bas-outfit. Halsduken kan man slänga över skinnjackan sådär slarvigt. Ponchon ska nog beställas, kommer nämligen få hem den för ynka hundralappen, inte illa! PUSS

Gårdagens

Nu är jag hemma från en fullspäckad helg. Mysigt har det varit, men skönt att vara hemma. Glömde dock min mobilladdare kvar, irriterande som tusan. Nu ska jag krama om min älskling nu efter vad som hände honom i helgen...det finns så hemska människor i världen:( Vi hörs senare!

I Enköping


Jag och Jessica igår kväll

Åkte till Enköping igår kväll. Inga planer ledde till en spontan utgång, men det blev en lugn sådan så idag mår man ändå bra:) Bästa var ju att man inledde kvällen med att spilla ut en drink över hela byxorna... tur att jag kunde få på mig Stinas shorts haha! Ikväll blir det räkor med aoli, ost, kex& vindruvor + paj med vaniljssås + film! Mys:) Hörs senare!

20110916


Hela

Såhär mycket fantasi hade jag idag. Med andra ord, ingen alls. Pälsen gör jobbet haha. Just nu ligger jag i sängen bredvid min älskling, han köpte nya solo till mig så nu ska det läsas!! Imorgon åker jag till Enköping direkt efter skolan. Stinas dator sa dock tack och hej idag....så jag måste släpa med mig min haha. Stannar över helgen men ska försöka slänga in ett par inlägg:)

20110915


Jacka_h&m Päls_h&m Tröja_Lindex 

Var ute och fotade lite till ett kommande projektarbete och passade på att fota en sneak av dagens då:)


Tre höstfina

Tre från Gina som gärna får flytta in i min höstgarderob. Polo och Cape är verkligen inne denna höst. Börjar fatta mer och mer tyckte för den där polokragen. Den har verkligen kommit tillbaka på stort, ser polos överallt. För att inte tala om capes - mysigt, enkelt och snyggt.

Zara / The perfect knitted


Denna tröja är ju bara FÖR snygg. Precis en sådan jag vill ha. Den är så enkel men den är fan perfektion.
Nej, nu säger jag godnatt. Har en låång (och dötråkig) dag framför mig imorgon. Puss

Och idag har du en VIP plats i ditt hjärta, där bara jag får krypa in

Det var du som fick tårar att rinna längs med kinderna. Det var du som orsakade de sömnlösa nätterna och det var du som sprättade upp mitt annars så sorgfria hjärta. Men det var också du som tog tag i nålen och sydde ihop det igen, det var du som lagade mig. Du lagade mig och mer därtill. Du såg mig som ingen annan någonsin sett mig och du älskade mig på ett sätt ingen annan gjort tidigare. Du visade mig en sida av dig som jag aldrig trodde skulle växa fram. Du visade mig, att det som från början var så fel, kunde bli så rätt. Och idag har du en VIP-plats i ditt hjärta, där bara jag får krypa in. Och vet du? Det är den bästa platsen jag vet.


Six pieces


H&M pressbilder


Pälskrage


Ny pälskrage från H&M. Supermysig och lyfter vilken outfit som helst. Älskar den!

Notis till mig själv

Gå förbi jobbet innan tors
(haha, är det nånstans jag kikar in hela tiden så är det på min egna blogg. och får inte glömma detta!)

Nastygal

Sex plagg som gärna får flytta in hos mig. Från Nasygal. Åå, vill verkligen ha något som liknar tröjan längst ner till höger...

Måndagsledig


Photo: me by jessica

Gissa hur mycket jag älskar att ha lediga måndagar? Jag slipper liksom söndagsångesten. Men vilken jäkla deghelg det har varit. Förutom en sjukt impulsiv utgång i fredags. Annars har jag bara sovit. Och druckit hostmedecin. Idag ska jag också dega, tänkte plugga lite psykologi... Vill verkligen bli frisk nu och börja träna igen. Alltså, det är så komiskt. Så fort man kommer igång med träningen så ska man åka på halsont,förkylning eller vad fan som helst. Sjukt irriterande. Jag hatar sådana här inlägg. När jag bara skriver. Saker som är helt ointressanta. Men kände att jag behövde blogga. Puss

Polo + Kavaj



The perfect green

Ok, stört svårt att få till den rätta färgen. Men det är den där perfekta gröna. Ni får se den på någon annan gång.
Jag är inte mycket för färg, inte alls. Men när jag såg denna blev jag kär. Jag tänkte lite SÅHÄR. Veromoda förresten.

Idag är jag hemma från skolan. Jag har åkt på en rejäl förkylning, hostar och nyser hejvilt. Galen huvudvärk.
Skrev nyss klart min historiainlämning,typ tio kilo ångest släppte från mina axlar, även om jag inte blev speciellt nöjd med slutresultatet. Hugs&Kisses!

Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Tisdagsångest. Halsont och en historiauppgift som ständigt finns i tankarna. Tänk att så egentliga små saker kan ge sådan ångest. Jag har inte tid att bli sjuk. Det finns ingen tid för det. Nu blir det kvällsfika framför TV:n. Det går så himla många bra program på TV nu. Blir tokig. Och blir tokig på att jag prioriterar den istället för plugget.
Men det låtsas vi inte om. 

Sjukt ovärt inlägg. Ville mest publicera bilden ovan,förjävla snygg. Puss och kram, ha en fin kväll.

Dagens 05092011


Most wanted w.36


Hello there, Mr Knee

Ett par gamla jeans fick smaka på saxen. Gillar starkt!

Trött på ett plagg?

Klipp av ärmarna på det! Om man ändå aldrig använder ett plagg kan man förnya det lite, och det är så himla enkelt. Dessa fem plagg har jag låtit smaka på saxen:)

When I'm with you, I can tear down all walls in the world.

My biggest fear is loosing you. Not that i don't trust you and your feelings for me. But because the thought of having to face every day in life without having your hand in mine, without ever knowing that you're walking next to me, scares me. My biggest fear is loosing you. Because you are the sweetest thing the world has ever given me. Words can't describe how happy I am as long as I'm yours. Stay with me, because when I'm with you, i can tear down all walls in the world.



I gotta find my place, i wanna hear my sound

Halsband - GinaTricot, Ribbat linne - Bikbok

Idag var det både vanliga skolfotot + spex. Vi ändrade vår idé kring spexfotot i sista stund men det blev fan jäkligt kul! Imorgon är jag ledig så jag tänkte flytta till mamma redan ikväll så jag bara kan slappa imorgon, bortsett från kvällen då :D!

RSS 2.0