tunisien

Imorgon firas midsommarafton med ett jävla partaj, och på lördag åker jag med familjen till tunisien i en vecka. FINT

sthlm streetstyle


instagram

instagram @sofiaobergs


Instagram är numera min nya blogg ungefär. Köpte dessa oversize jeans idag, föll pladask! Länge suktat efter ett par baggyjeans och när jag väl tagit på mig dessa ville jag aldrig ta av dem. Fodralklänningen som på bilden ser ut som en top fick också följa med. Om jag någonsin kommer använda den på grund av fett och plattröv-ångest återstår att se hahaha. Nejdå. Hur som helst, summerburst incoming och jag är så stört PEPP!!!

 


fyfan vad vi är bra


bloggpaus

bild från gårdagens mösspåtagning

Vill bara säga att det kommer vara riktigt tomt i bloggen i cirka två veckor nu pga att jag ska lämna in datorn till skolan. Kanske lika bra, man har rätt fullt schema tider som dessa. Nästa gång vi hörs har jag redan tagit studenten. LOVE

fringes

Tycker att fransar kan vara riktigt snyggt och komplettera de flesta outfitsen i sommar.  Fransjackan ovan fick mitt hjärta slå ett extra slag, SNYGG!

feel the energy between you and me, baby it's alright


kjol från ginatricot & klackar från sugarfree shoes

tired of waiting

Idag har jag en sån dag som man bara vill ska vara över snabbt som fan.
Genomförkyld, trött, grinig. Klump i magen. Är så trött på att vänta. En vecka kvar idag.

RSS 2.0