someone?

någon som har ett par killerheels att låna ut? gärna kilklack. behöver dem en dag till en plåtning. skulle döda för http://sofiaobergs.webblogg.se/2010/august/svarta-klumpar.html#comment dessa nu

lite random

min lärare sa att hon fick gåshud av det jag hade skrivit idag på lektionen.
förlåt för dålig upd. orkar inte.

MUMS!


MY BLOMQVIST

My får stå för dagens inspiration. skulle lätt kunna kopiera hennes outfits rakt av, skitsnyggt.


en fin låt.

Lars Winnerbäck – Kom änglar

Jag tvivlar på om det finns någon finare men samtidigt sorgligare låt. Jag älskar den fortfarande. Hur som helst är den en av de få låtar som verkligen har betytt något för mig, som jag starkt kunnat relatera till. Får lite ont i hjärtat av att lyssna på den idag, men jag kan inte låta bli att älska den ändå. Lars Winnerbäck ♥

SNART HOS MIG.

på fredag kommer fina underbara syster hem från norge, can't wait! <3

ANOTHER DAY


<3

http://www.youtube.com/watch?v=RGz5lLot4Q0&feature=player_embedded

close your eyes and clear your heart


dog lite nu.....


MESH

MONKI


LITE TOMT HÄR....

vill bara spy lite på bloggen för tillfället. känner mig lite stressad av att veta att ni ständigt väntar på update, och att jag inte har något intressant för er att dela med mig av. men brb! ♥

barbent

jag vill inte ha höst. jag vill inte ha vinter. jag vill gå barbent.


ZIP

på bilden ser ni något väldigt fint jag köpte idag! (nej inte ett paket pringles, hehe...) en bättre bild får ni se senare:)

AWESOME MEMORY


JAG GER UPP

ÅH!!!!!! jag bakar bullar. eller nu ligger den andra plåten i ungen. gissa vad som hände med den första? :) SVARTA. BRÄNDA. fast jag satt vid köksbordet, i köket, framför ugnen!!! ska man skratta eller gråta?  jag ger upp. jag kan inte baka. jag kan inte laga mat. måste söka hjälp.

vuxenpoäng

jag tycker faktiskt om att samla vuxenpoäng. varit och handlat mat med antonia. älskar att kunna välja precis vad man vill lägga i vagnen. ikväll ska jag baka kanelbullar.

17:17

måste. ha. choklad.

FAB


SKÖNA TISDAGAR

HUR SKÖNT är det inte att bara ha idrott på tisdagar?

idag hade vi innebandy, galet kul. sen hem och käka, duscha och nu ska jag sola, så skönt.

there will be no next time


on the wall

ska måla väggarna vita. ska sätta upp bokstäver. det ska stå "live,love,die."
man lever för att älska.


PRAKTIK

duktiga jag har fixat praktikplats på café george v.41 - 46, därimellan en veckas höstlov.

new in : monki

IN_LOVE!!

i'm on a highway away from here


DYNAMITE

(Taio Cruz – Dynamite)

make a wish

jag skulle mer än gärna mysa runt i den här outfiten i höst!
tröja - modekungen.se
skor - scorett
örhängen - gina tricot 
ringar - random


DUKTIGA JAG

idag har jag för första gången i mitt liv plockat ur diskmaskinen FRIVILLIGT. jag har städat mitt rum, pluggat och lagat mat. just nu kokar jag pasta som jag sedan ska ha till min tonfisksås (spyan till höger på bild) men alltså, såsen blev jättegod! förstår ni? jag lyckades i köket. (förutom att jag spillde lite mjöl här och var) jag är snart redo att flytta hemifrån! framgång, framgång! jag är så duktig!:D ni tycker jag låter skittöntig och efterbliven nu men det här är fan ett stort steg för mig HAHAHA. sitter och ler för fan

HUR FINT?!

sjukt fina smycken från http://www.kyssjohanna.se/

BARA EN TANKE.

jag har redan lärt mig en sak om mig själv från UF. när jag inte känner motivation till något, känns det som att hela världen faller samman. jag ser enbart hinder. blockeringar. hela jag fylls med ångest. hela mitt huvud tänker enbart negativa tankar, jag nästintill bryter ihop. och jag ger upp, försöker hitta en annan väg ut ( i det här fallet byta skola ) 

men nu. när jag har kommit på en UF-idé, ingen speciell, men ändå - ett steg framåt. så känns allt så jävla bra. inga dumma hinder, murar som är omöjliga att besegra. ingen ångest. klart jag ska gå på john bauer.

jag är så jävla löjlig ibland.

LEO

http://www.modekungen.se/

----


D.Ö.R

4.28 HAHAHAHAHAHAHAA


!!!

åh, gud vad fina. från gina tricot. jag vet dock att jag inte kan ha dessa typ av plagg, eller typ bara en vanlig spetsbuister med nått till, för det ser för vulgärt ut med urringingen när man inte har små tuttar. det är så himla mycket lättare att klä sig fashion om man har små tuttar, så ni som har det - be proud. åh jag blir fan sur! dom här va så galet fina.

TONIGHT

ligger o lökar i sängen. har serri fett ont i halsen så får vara så tyst som möjligt ikväll... stina kommer iaf om typ en timme. sen ikväll kommer vi invänta jessica för att sedan dra till jennifer & louises lägenhet där bla. magdalena är! och ja, sen vidare till ub såklart.

taggarå?

genomförkyld

vaknade 09.00. trött. kunde inte somna om. frukost, honungsté. genomförkyld. halsont. men vad gör det, ikväll kör vi.

let's go

okej, jag tar en ipren och drar mig till stockholm ikväll trots allt!

lite piggare

febern är svagare och jag känner mig lite piggare. dock gränsfall om jag orkar ta mig till kusin ida ikväll för födelsedagsfest tyvärr, fan jag hade verkligen sett fram emot det! kanske tidig hemfärd isådana fall? behöver mycket sömn dagar som dessa.

jag tror jag dör

nu har febern hälsat på. kul

INTE NU!

gissa vad?!


inatt vaknade jag av riktig jävla halsont och en känsla av feber. hajkens fel. allt är hajkens fel. jag mår för dåligt för att ta mig till skolan idag, är helt seg i både huvud och kropp. fyfan, fy- faaaan om jag inte blir bättre i helgen. har ju så jäkla nice planer och FUCK om allt skiter sig. :(!!

LACE

jag älskar spets. får inte nog. dessa ovan var ju helt underbara. översta tröjan får ett extra + för färgen, jag tycker rostbrunt är skitfint!

en tröstande axel

just nu är jag ledsen. skulle göra allt för att ha min syster här nu. min syster som alltid förstår mig och finns där för mig till 110 %. jag saknar dig hanna.

HELT SLUT.

nyss kommit hem från hajken. är helt slut, trött, grinig och behöver en varm famn att krypa ner hos. när jag kom innanför dörren låg mitt paket från nelly och väntade på mig, så himla snabb leverans. och hur fint var inte halsbandet och tröjan tillsammans? Så nöjd.

feels good

klickat hem de två underbara sakerna nedan + köpt biljetter till helgen. känns bra.
väntar på att mitt hjärta ska komma hit. vi ska kolla på saw 6. haha
och imorgon är det hajk för hela slanten, är hemma igen på onsdag:)

K.A.P!

har redan från början tyckt att den här toppen är galet fin, och nu ligger den nere på 55 kronor hos nelly, hur jävla värt är det inte?!?!?! helt galet. ska slå till. idag.

 

... + kanske låta det här följa med? galet fint. 149 sek


DAMN!

seriöst. mina ben kickar fan ass i lackleggins + heels. hur många gånger har jag använt dessa heels? typ, alldeles för få gånger iaf. ( tydligare bild HÄR ) så frågan är....hur gör jag på lördag? jag har två alternativ

1. Ta på mig ett par converse. Kul.
2. Supa mig så full att jag inte känner smärtan i fötterna.....

lutar åt nummer två:)

I LIKE

GRYMMA örhängen från ginatricot, i like!!
( jag är för jävla dålig på att använda accesoarer, måste bättra mig! )


ring med budskap

pic : http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren/

fan vad fint med ringar med text/budskap på, seriöst! skulle lätt vilja ha flera stycken, exempelvis en med mitt och philips namn på, hur fint? kanske ett UF-företag? vore det något?


new in

tröja med spetsrygg från bikbok, köpte också ett par nya lackleggins, riktigt jävla lackiga är dom haha men det är väl så det ska vara!

cravings


HAHAHA

Jag till Syster för några minuter sedan över facebookchatten:

"Du ska inte ha nån jävla stockholmsbrat, du ska ha en kille som speglar ditt inre flumm!"


...HAHAHA. seriöst vi dör. fast jag har så jävla rätt, eller hur?! hahaha, hanna är ett flummo rakt igenom

dagens present

ska få mormors solarium!!!! så jävla glad!!:D

TVÅ FINA

från gina tricot att festa runt i. jag älskar bodyn till vänster! mums

SUNDAY

Vaknade tidigt i morse. 08.59, på en helg - vad är det med mig? Jag och mitt hjärta ska i alla fall förbi mormor och morfar idag och baka äppelpaj, haha! mysigt :) Annars då, jag börjar mentalt förbereda mig inför hajken på tisdag. Vi ska gå en mil och tälta ute i skogen, KUL!!!

+++

jag tycker typ om mitt hår.

todays 020910

/ orm - jc / skor - skopunkten / väska - ginatricot /

senapsgult

en av höstens hetaste färger: senapsgult. riktigt mysig färg tycker jag.
provade den här halsduken inne på monki idag. den va fin. ska man slå till?


ETT MEJL.

Okej. Jag har mejlat rektorn på Westerlundska. Fast jag har inget hopp. Bara ångest. Åh, det här är så jobbigt! :(

chunks

snygga klumpar från scorett/tiamo

RSS 2.0