tack!

DET BLIR SOL! studenterna (och alla andra) har tur ♥

SKÖNT.

sträckt ryggen - check!
lämnat in alla arbeten för vårterminen - check!!!

shoe love

totalt sjukt underbara killers. skulle inte banga. scorett.

INSPIRATION

galet fint hår/frisyr. http://nyheter24.se/modette/fridagrahn

UPD

det har varit en jättelugn helg, har inte mått så bra. men nu är jag lite piggare. jag har inte tid / prioriterar inte bloggen atm, mycket plugg som ska göras klart nu osv. syster tar studenten på tisdag också, helt sjukt. underbart. själv slutar jag på fredag, så en vecka kvar nu! ska bli fint väder hela veckan också, gillas. hejs!

bedrövligt

http://www.expressen.se/halsa/1.2004051/ardi-2-roker-40-cigaretter-varje-dag

seriöst sånt här är sorgligt. ;s  åh, puckade äckliga mänsklighet.

jag föddes

normal

VACKRA DU!

Sis på balen idag.

.......

jag har syndat. jag har shoppat.

fast, vad fan. skitsamma:) carlings 250 sek

UPD/TRÖTT

HELT SLUT. fy faan, ont i hela jävla kroppen och huvudet och är så trött att jag inte kan sova. blev för lite sömn inatt för en dag som idag. idag har jag haft APU (prao) på Carlings 10-16, därefter direkt till systers bal för att ta fina bilder och ja... det blev väl ett par hundra stycken liksom. men så fin va hon!! nu ligger jag i sängen, död. levande död.
me to-fucking-day. posar inne på fucking toaletten :) abo

FLUMMIGT

sitter på lektion och tittar tillbaka på gammalt arkiv i bloggen - mars,april osv. garvar åt varenda jävla inlägg i stort sett för jag är så ful och rolig i det jag skrivit hahaha. förstår varför folk ser min blogg som.. rolig eller nått. jävla FLUMM

dinsko fall 2010

dinsko's höstkollektion ser lovande ut. det översta paret tilltalar mig, lite mongo att framfoten inte nuddar marken bara?

MAGMONGO

vaknade i morse av sjuk jävla mag och ryggsmärta. blev ingen skola idag. mår bättre nu, bara riktigt tung i huvudet. vette fan vad som var fel. nu måste jag plugga.

retard, någon?



god morgon

helt cepekväll igår. gick och la oss klockan 8 och tänkte sova i 10 minuter för att sedan gå till willys och köpa bakis onyttiga saker. men istället somnade vi, alltså verkligen somnade. vaknade klockan fyra på natten och typ, FFFFFFFFFUUUUUUU. blev sugen på cola. drack cola. somnade om. nu har jag varit vaken i två timmar och är så JÄVLA hungrig. frukost!!! har ångest inför skolan. mindre än två veckor kvar nu och jag har en hel del att göra/kompletera. svenskan, naturkunskapen, idrott, entreprenörskap, sen är det något mer jag inte kommer på. seriöst FUCK that.

FREDAG

ett gäng tjejer begav sig efter grillkväll till västerås
och väl framme posade vi 24/7 med randomfolk framför kameran
satt lite här och var och rökte vattenpipa

liten begåvning


-

vill. ha. fredag!!!! ::::::D

det blir enköping med jessica och alla andra bajskorvar som bor där med grill, vattenpipa och krök för att sedan förmodligen dra vidare till västerås och partaya! fuck najs

KNEES

som sagt, trasiga jeans. jeansen ovan, perfektion. jag vill ha. pic: http://hannamw.bubbleroom.se/

ATT PLUGGA.

jag har tappat min förmåga till att plugga. hjärndöd. ofokuserad, omotiverad. jag kan knappt studera längre seriöst. prov imorgon, halkar efter i ämnen. för sena inlämningar. skjuter upp- hela tiden. stress.

behöver helg, lov. behöver shoppa. behöver alkohol och vänner, fest. dansa runt packad som ett jävla mongo. fucka ur, spåra. ha kul.

trash/jeans

inspiration by dollyblond. jag är en jävla sucker för trasiga/slitna jeans/jeansshorts. älskar det.

RAWR

en tydlig vårtrend. djur. överallt, hur som helst. pic:http://nyheter24.se/modette/fridagrahn

zebraben

mina nya leggins.

DESPERATION

jag är desperat efter lite jävla omväxling.

ASSHOLE

humörsvängningar in my ♥. nu är jag tjurig utav helvete, nedstämd, ledsen och lack. att tänka på skola,entreprenörskap jävla lamedag imorgon gör inte saken bättre. (håll ut, kämpa med betygen in i det sista. motivation motvation...) ÅH kan det inte bara bli sommarlov.

KAOTISK MARDRÖM

Inatt drömde jag att min syster hade lånat mina pumps på bilden, och kom sedan hem med dom och då hade hon gått ner 8 cm av klacken så dom va bara 4 cm höga. JAG BLEV HELT GALEN, skrek och var såå ledsen, och så var det den där känslan av att man inte kunde skrika så mycket som man ville, alltid så i drömmar. 

Det roliga var att drömmen var så jävla powerful haha så att jag skrek rakt ut och väckte philip. lät sjukt frustrerad och förkrossad så han typ "sofia vad är det?!?!?!" hahaha så berättade jag drömmen och somnade om dirkekt. nej fy fan , inte kul.

150510

har ägnat min bakisdag till att i stort sett bara ligga ute i solen. har bränt mig lite här och var dock så det svider lite nu HEHE. ikväll ska vi grilla vilket passar utmärkt. hoppas ni har en fin lördag!

SKULL

älskade cheapmonday linne, jag hade nästan glömt att du existerade. jag hade i alla fall glömt bort hur fin du var.

soligt

det är sommarväder ute

men se så duktig jag är

STINA har kirrat blogg på blogg.se, och jag hjälpte henne med designen:) nu är ju min blogg fett rutten

hello

segare torsdag. missade bussen och fick gååå, fast nu är jag hemma och stina sitter bredvid:) nu ska vi gå och handla maaaaaaat om nom

upd

inhandlat leggins, 2 ringar och en byxdress idag. när jag kom hem från fika med finaste syster hälsade orkante på så därför har jag inte fotat. hur skönt är det btw inte med fyra dagars ledighet? love the feeling att jag kan sova ut imorgon HEHE. stina kommer och hälsar på moi imorgon också ska bli mysigt :)

så där.

sån lugg. precis sån. mmmmmm 

förövrigt. jag DÖR av träningsvärk!!!!!

love them



SÅ värt köp. trettio korvören från h&m. fjädrarna alltså.

sugen...




blir så sugen på att klippa en fet jävla snebena. trött på att han långt hår och mittbena även fast det är det finaste som finns. så jag vet inte, troligtvis ytterligare ett frisörbesök framöver?

new

la för en gångs skull ner lite pengar på smycken idag (älskar den mönstrade ringen), och ett fint turkost nagellack, sen kom mina skor från nelly också, helt underbara! glaaad

bra grejer

lame med en ny vecka kanske. fast vi är ju lediga på torsdag och fredag sååååå :)
kärlek - puss
pengar - bajs pank tror jag
skola - fyfan spyr och opepp
vänner - jag saknar massa snoppar :(
träning - hehehehehhehehehehehhee
ehmmmmm jaaaa vet inte vad jag ska skriva tänkte bara uppdatera lite. men livet rullar vi hörs

update

sitter och gör ingenting, nu ska jag laga fiskpinnar (know your place woman) till mig och philip som jag förövrigt älskar fruktansvärt mycket

CHICY


på väg hem till mig

har precis klickat hem dom här http://sofiaobergs.webblogg.se/2010/may/riktigt-sugen.html#comment snoppskorna. trevligt

tortyr

har spanska, dom sitter och torterar en geting!!! fyfan så jävla sad haha:(:( först fångade dom honom i en mugg och då tappade han några ben så det enda han kunde göra va att gå i cirklar och han skrapade hela tiden ansiktet mot marken. jag tvingade johan att döda honom/spola ner honom i toaletten inte fan vet jag men då gick han bara till toan för att fylla muggen med vatten!! så nu ligger han där och simmar för sitt liv. känner mig som en medbrottsling till ett mord. jag kan inte döda honom heller tycker sånt är läskigt. kommer att tänka på när jag och stina för ett antal somrar sen torterade en krabba, alla ben drog vi av. så låg han där och kunde inte röra sig. sen kastade vi honom i vattnet. kul liv? har fortfarande feta skuldkänslor och ångest över det. nu fick jag höra att getingen har dött. rip. haha alltså..fyfan

shave.

TIPS.

blir sugen på att köpa, ungefär som vaxning ju. men palla priset?

riktigt sugen

på dessa skor från www.nelly.com 
pic http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren - förövrigt sjukt bra blogg

ibland vill man bara dö.

sms från turkiet:

Allt är underbart här. Idag är vi röda som signalkräftor! Dessertbuffén är helt galen . Shoppingcenter i hotellet och 8 fria barer. Kram!

kul.

dagens wtf?

idag fick jag höra att Team Sportia har lanserat en ny cykel vid namn Engla.

http://www.shopnastygal.com

GRYM inspo http://www.shopnastygal.com

that is....fucking hot


snygg tröja. jag gillar.


saknar mitt (jätte)svarta hår.



RSS 2.0