today/knäck

hela december kommer gå till att sälja knäck. i skolan har vi ett projekt kallat hundralappen. vi får en hundring och ska utifrån den komma på en affärsidé, samt genomföra den. pengarna vi tjänar får vi behålla själva. jäkligt kul. jag och jessica ska sälja knäck! vem tackar nej? det som är så trevligt är att vi måste göra tio satser/vecka. vi ska göra knäck 10 gånger i veckan i tre veckor. kommer nog vara jävligt trött på knäck efter jul. haha alltså fy-faaaaan.

& imorgon är det ju första december. (WHOOOOOOOOOOOOOOOOOT) - dock mysigt. kom på att det fanken är julkallendern ju! har inte hört ett skit om den i år? ingen reklam, verkligen ingenting. när börjar den imorgon bitti? ehheehhe ni får ursäkta men jag har inte växt ifrån that shit än. =)

förövrigt. trött som fan idag. nu ska jag städa/diska/plocka här hemma. typ seriösaste inlägget jag skrivit i bloggen på månader. eller i huvud taget faktiskt.


DONKEN

nu har jag skickat in ansökan. att skriva ett personligt brev var typ det värsta jag gjort i mitt liv. men japp nu ere gjort och det får gå som det går. hoppas på en intervju. fuck i need money.

one part of my weekend

julmiddag hos farmor HÄR

bakisfia


291109


okej. idag har jag ätit en kebabpizza med så jävla mycket sås på. plus att jag har fått TVÅ FETA FINNAR i ansiket och dom gör ont. plus lagt upp/kollat på upplagda bilder från heglen @ face. lyssnar på randomdeppmusik på spotify också.

upd.

skrev nyss ett inlägg om att det var december men det var det ju fan inte.
nu frukost. klockan ett haha. jag är så hungrig att jag mår riktigt jävla illa.
haft en smockad helg och liksom hunnit med ALLT typ. seriöst.
jävligt najs med andra ord

idag mår man som man förtjänar



och idag är det adventsmiddag som står på schemat. så jävla trött, blev riktigt sent i säng igår.



fuck that


jag blev fett sugen på cola nu.


random/oldpic


skrivit klart svenskan [x]
jobbansökan mcdonalds []

nummer fem är bäst.


jag känner så jävla igen mig hahahahaha fuck va kul

dagens update

jag har druckit vaniljte. som smakade snökulor!!! kolagodiset. omg det va asgott.

ensamhemma/needfood

okej, jag är själv hemma.
ska laga en tomatsoppa med broccoli och fisk... hur FAN ska det gå?
updaterar senare när fastigheten brunnit ner.

somehumour/facebook



hahaha. asså ingen av er har väl missat det HÄR?

dagens ögongodis/hur sexig på en skala?


alltså.


morsning/feelingbetter

godmorgon. från kvällstemp 38.7 till morgontemp 36.3, vad hände? halsen gör fortfarande ont, men eftersom vi har en mycket viktig spanskalektion imorgon tänker jag knapra ipren och gå på den. struntar i företagsekonomin och unnar mig en sovmorgon. omygod jag måste duscha, bara det orkar jag knappt. men japp det är najs att man mår lite bättre. hade/har kanske svininfluensan faktiskt haha det är fan c00olt.


trots att jag har den på huvet/gillar den lyssnar jag aldrig på den. måste bli ändring på det.

dagens/HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA


randominlägg


ily. jag vet inte varför jag laddade upp den här nu men det blev bara så. ätit en glamourös middag. en sån där pizza som man värmer på. jag mår knappt bättre idag vilket gör att det inte blir skola imorgon. för hög feber. sucks men what to do liksom. ska göra det bästa jag kan nu vilket innebär att jag ska sätta mig och skriva en argumenterande text om prostitution. kan bli intressant. och svårt jao orka. jag vill bli frille. HAHA frisk fattarni. snopphej

feberhumor/omg

DMPP = din mamma på pizza
MES = med extra sås
OST = och sallad till
FY = fuck you

HAHAHAHAHAa jag är så jävla rolig. skriver med marcus. problemet är att jag inte kan printa (fattar inte varför??) hahahah nu skriver m att jag ska slå, hårt som fan!! på tangenten. det brukar funka då. haahhaha omg

upd./sjukstugan

för ont i halsen
ingen skola imorgon
kollar på 1000 reprisprogram i rad
nu: risgrynsgröt yum

goodlooking/perfectblondehair/inspiration



http://ellenclaesson.streetstyle46.se/


HOW CUTE?

http://nellyb.bilddagboken.se/p/show.html?id=416622910&directlink=1


WHY???/katter kan tala


jag känner mig som ett aids-offer som inte kan leva livet

funderar på att ta en ipren & dra på fest. hahahha seriöst har sån jävla ångest av att sitta hemma och vara sjuk/febrig/deppig/ontihalsig


twoweeksago/alkoholpåverkade/charmiga




najs

39 graders feber, snart börjar jag seriöst brinna


jättebra. det känns så jättebra

1. jag har ont i halsen. igen. såhär ont, och det går över imorgon? inte en chans. så det känns jättebra.
2. jättebra nummer två. mitt öga är cepat, totalt. tror jag kommer få ögoninflammation. känns bra.
3. pluggar/pluggat. orkar inte. stressad. långt ifrån klar. omg jag måste ha sömn.
4. relativt mycket ångest
5. over and out, gnatt


191109

har matte. men har gett upp den för länge sen. seriöst :)

liksom så ser alla tal ut. :) omg får verkligen panikångest av matte. får mig må psykiskt dåligt. hvete orka.

BTW. så har jag ont i halsen idag :) så jag lär ju bli sjuk till på lördag så det är nice

planer

tors:
matte & engelska @ skolan
bibblan
köpa mascara
packa & åka till mamma
träna med magdalena, zone 2 eventuellt också aerobics
skriva klart svenskan (hinner aldrig)
snacka med mamma ang lörd.

fre:
skriva klart idrottshälsabok
fixa dricka

så jao lite stressigt imorgon kanske?


fail med stor f

redovisningen gick failade, stort. jävla hvete. failar alla arbeten på den här jävla skolan.

181109


got to do.

känner mig stressad.

träna. ska göra nu. orkar intE
plugga. inte speciellt mycket egentligen, men skjuter upp allt så nu är jag fucked i huvet.
förövrigt bara massa jobbigt. missade tåget hem. tog buss. slocknade på bussen hem från skolan. sömnbrist. kärringjävel på bussen. stressig dag. vill ha torsdag då kommer mamma hem. sen ska jag dra dit och bo där. sen vill jag ha helg.

.


as-random. men ögonbrynen till höger liksom. gief.


okej stina.



observera ; båda heter öberg på msn, det är dock stina med fetstil. och hon driver inte.

upd.

Idag har jag lust att blogga. Det värsta är att jag inte har en aning om vad jag ska blogga om? Fy.
Juste. Håret! Det blev bra, det var asvärt. Jag har sån jävla lust att festa. Ta på mig min volangen & nya klackarna, göra mig fin. Just nu lyssnar jag på Kent - Töntarna. Jävligt bra låt, trots att min kommentar första gången jag hörde låten var : "haha omg fett dålig"

http://open.spotify.com/track/2NcPkdZXUg2kJKoGeEdjKr

(btw. ni som har lånat böcker på mitt bibliotektskort, böckerna ska in på måndag. viktigt. bötern betalar annars ni)


pimp


fixar lite med kedjor också, dock inte ordentligt på bilden haha men på ett ungefär. tror de kan bli najs sometimes

det blir alltid såhär när jag och jessica ska göra något.




såhär kan det se ut efter en färgning. rent ärligt skiter jag i resultatet nu, för det här var så jävla kul. jag har färg över hela mig. liksom, hela armarna? hur? långärmat imorgon. och polokrage.

lövlövlövlövlöv


- nu kör vi

japp japp svart hårfärg jag är rädd som fan men man lever bara en gång och jag klagar alltid då menar jag alltid på att mitt hår är för ljust så japp japp svart hårfärg nu jävlar kör vi tidningspapper på golvet och westlife på fett hög volym håll tummarna


upd.

slutade kl 12 idag, heahae. nu ska jag gymma. lärt mig att de är om man kör länge som man förbränner fett. för först tar kolhydraterna, sen tar energin slut och då förbränner man fettet. haha. såattehh ska köra slut på mig själv


to see something good in everything




om ni undrar vad jag har för mig om dagarna så är det så att gymmet i nuläget är mitt andra hem.

det är inte ofta jag unnar mig skor



men jag ba gick in och dirr när jag såg dom visste jag. & nu är dom mina whihihihi.
köpte också en vit volangtröja, typ asmegabajsfin. minst lika nöjd med den actually.

(btw. i dom här blir jag 1.82. haha jävlar. typ pappa längd.)

ett två tre tack


1. skorna. liknande ska fan klickas hem. ska. fyfan damN
2. leoringen. inhandlas imorgon om den finns i e-tuna
3. tröjan, tack.

peace out. no more blogging today.

links.

nu har jag länkat på menyn de bloggar jag läser, if you wanna know.
la till några nu när jag letade runt lite.


081109

varit hos mormor och morfar hela dagen, så jävla mysigt.
jag måste visa mera uppskattning till att jag faktiskt har dom.
visa hur mycket dom betyder för mig.
jag och morfar fick en jävla bra connection idag, fyfan älskart!
det behövdes, vi står inte varandra så nära. men nu fick vi en helt
annan bild av varandra...åh. älskar er. ♥


ännu ett "förlåtmenjagärtvungen" inlägg


allt med den här bilden var faktiskt klockrent:)


i wouldn't say no.



tröjan är nog det snyggaste jag sett på länge hängandes på en galge. slutsåld.
jag kan liksom sitta i timmar och bara titta på nitarmarna. hittar ni/vet något liknande så skrik till.
ringen klickar jag hem imorgon. eller ser den för arg ut?

ångest.

okej, klump i magen. kind of panic.

1. vill inte bo i strängnäs
2. vill bo i stockholm
3. vill inte gå till underbar @ strängnäs när jag fyllt 18. är det där man ska hålla till varje helg och spendera sina utekvällar? HAHA fyfan så jävla äckligt.
4. måste man vara 18 för att stå i bostadskö i stockholm?
5. måste jobba. söka jobb.
6. vad fan ska jag göra
7. panik

breastcancer

Tyce Diorio gjorde en koreografi inspirerat av bröstcancer. Han ville visa på styrka och hopp. Jag blev själv så rörd att jag grinade, fy faan va fint. Titta på hela juryns bedömande, iaf det sista.


(måste bara tillägga, tyce - snyyyyyygg)


why?

jag har kokat ägg. i våran äggmaskin - så jävla lätt.
det luktar bränt. och om jag tittar efter är det typ rök i hela köket.
varför lyckas jag aldrig? vad är mitt problem?

-

okej, nu tog jag bort all text som stod här innan. och gör mig lite mer kortfattad, såhär mår jag:



(man blir så när man inte gått utanför dörren på fyra dagar)

ok

killar kan verkligen inte ta en diss. o my god.

dagens ros

pappa

han får mig att skratta så att magen viker sig varje dag. jag ser något komiskt i allt han gör. som nu, han sitter på golvet i köket och försöker laga våran diskmaskin, kent på hög volym samt skriker "FUCK YOU" med arabisk dialekt. tidigare idag vann han en kortlek när han skickade in ett korsord. försöker övertyga mig om att nudlar och gammal kötffärssås är "skiitiiigott". skaffar facebook (DÖDAMIG) (ADDA INTE HAN) och tror sig vara så jävla cool, go with the flow man.


kolla riktigt noga på hans inlevelse på den här bilden HAHAHAHAHA. jag dör. vi är trots allt rätt lika iaf...


snälla

ge upp bilddagboken. jag oooorkar inte.


update från sjukstugan

okej, jag lever.

nuläget : internet har inte funkat sedan i tisdags, men nu helt plötsligt funkar det!!! så jäävla glad haha. fattar ni hur ruttet det är att vara sjuk utan internet?! jag är fortfarande sjuk = helgen failar. men sånt är livet. bättre update framöver.


har gått och blivit sjuk

ursäkta för mitt emoinlägg igår haha. jag har mens.
och idag är jag sjuk. kul att helgen typ kommer faila pga DET istället. (PAPPA HAR INTE SAGT NEJ TJEJER!!!!!!) (!!!) nu ska jag fixa lite mera med designen men är så jävla dålig på photoshop så kommer typ ha "tillfälliga headern" fram till 2010 eller nåt. hahaha


rozalin och jag <3

jagmåstepackameniställetgörjagmassaannattexdethär




äckel bajs bilder kanske.
jävla fitta på allt idag.
mamma är fittig.
jag är fittig.
min hals är fittig.
skolan är fittig x2
ååh jag pallar inte

ibland saknar man sitt blonda hår



i've had a great weekend









med otroligt bra umgänge, tack tack tack.

RSS 2.0