5. nov, 2013

Idag har varit en riktig skit & otursdag för mig. Ännu mer övertygad om den saken blev jag efter den lilla olycka som nyss inträffade. Jag stod hukad över handfatet för att tvätta bort sminket med en toffs på huvudet. På kanten av handfatet står ett jävla värmeljus. Plötsligt hör jag hur det flammar till, och sekunden efter förstår jag att mitt hår brinner. Alltså. Paniken. P-a-n-i-k-e-n. SKRIKER så högt att Hanna tror att jag upptäckt en mördare ungefär. Slänger in huvet i duschen och börjar storböla. Kan inte sluta böla. Alltså hemska hemska känsla. Hade ingen aning om hur mycket hår som gått av men helvete vad rädd jag blev.
 
Nu har jag lugnat ner mig och kan konstatera att
1. Det lossnade några "klasar" hår, men inget som blev synbart.
2. Mitt hår fortfarande luktar bränt efter schampo å hårinpackning.
3. Hela lägenheten luktar bränt.
 
End of story, end of this shitty day. Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0