13. nov, 2013

på gymmet // nytt festlinne
 
Mycket tankar i mitt lilla huvud nu för tiden, då vi fått besked om att vara ute ur lägenheten 1 feb. Kollar på nya lägenheter hela tiden och imorgon blir det ännu en visning, som verkar väldigt lovande. Jag håller er uppdaterade i mitt sökande! Annars, gymmar galet mycket och längtar hela tiden till nästa träningstillfälle. Älskar det och mår så bra utav det! Kör typ 80 % styrka nu för tiden, kondition behövs inte direkt då jag käkar så bra mat. Ååå sen till höger, har ni mitt nya linne som jag längtar till att få inviga i helgen! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin top! Varifrån?

Svar: Den är ifrån Bikbok! :)
sofia öberg

2013-12-03 @ 23:38:30
Postat av: brother

Till och med snygg när du tränar!

2013-12-04 @ 12:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0