when everything's wrong, you make it right

Älskar mina nya brillz. De första som passar mitt ansikte på riktigt trots den annorlunda formen. Annars då. Har varit lite sjuk i veckan men jobbat på bra ändå. Har jobbhelg denna helg. Nu börjar äntligen försäljningen ta fart, älskar att jobba när det är högt tempo! Älskar mitt jobb överlag faktiskt. Fått en riktigt bra slant tillbaka på skatten. Träning har det blivit dåligt med pga. förkylningen, men idag återvände jag till gymmet för att köra lite rumpa+mage. Trodde det skulle vara dött på folk en lördag kväll, men hade fel. Alla har väl beach-panik haha.
Men roligt är i alla fall att jag kan se att träningen gett resultat. Längtar tills nästa vecka då det ska bli 10+, då blir det springa utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0