2 april

 
APRIL. Sjukt vad tiden går. Gick upp tidigt för att hinna sola och handla lite i vällingby. Provade det dyraste solariet och det var värsta vattensprutaren i så man skulle bli svalkad, haha! Kommer lätt välja det igen! Slängde i alla fall på mig kappan och sneakers, favoritkombon just nu. Jag råkade köpa ett par nya nike idag..... bara för att man helt plötsligt fått upp ögonen för junior-avdelningarna och för att alla skor på så sätt är så fruktansvärt prisvärda. Show you later. De är apsnygga. Är de något jag vill lägga pengar på i vår så är det fasen sneakers. Så jävla snyggt. Nu har jag precis käkat tonfisksallad med keso och ska alldeles strax köra ett bodypump pass inne i stan. Kom på att jag tränar minst 5 gånger i veckan nu. Känns som att det inte längre är en börda eller ett måste utan faktiskt en livsstil. Älskar det!

Kommentarer
Postat av: stina

kan du få mig att börja träna också...

2013-04-08 @ 17:57:58
URL: http://stinaoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0