ledig fredag

Fredagar är mina lediga, barnfria dagar. Tog mig en alldeles för lång sovmorgon och gick sedan ut på PW.

 


Lite såhär ser det ut överallt på Klinte. Mindre mysiga vägar som omges av fina villor. 

 


Här, har vi centrum. Förstår ni att vi snackar byhåla här? Ja, det är skor som hänger över linan.

 


Vårat hus som ligger mitt emot pressbyrån, min balkong.

 


På väg till affären i mina favvo-sneakers.

 


Fredagslyxade till det lite. Just nu är jag ganska ångestfylld. Det är ofta mot kvällarna som det blir jobbigast. Det är ensamt. Hade gärna gått ut och festat med trevligt umgänge istället för att sitta framför fångarna på fortet ikväll... Försöker verkligen bita ihop och se positivt på saker&ting men det är lättare sagt än gjort.

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Umgås du bara med familjen hela tiden? Alltså hur blir möjligheterna att träffa andra ungdomar? Låter roligt det du gör :)

2012-09-07 @ 21:06:06
Postat av: sofia öberg

Svar: Jag har mina lediga tider när jag inte umgås med familjen. Men samtidigt bor jag ju med familjen så jag har de ju alltid omkring mig. Möjligheterna att träffa andra ungdomar är inte stor, jag bor i ett dött område där man inte ens kan gå ut någonstans så det blir inte så mycket av det.

2012-09-08 @ 17:22:54
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0