Kvällstankar i ord

När jag egentligen bara känner för att gräva ner mig under jorden och skrika, sparkas och gråta floder över hur träligt livet kan vara vänder jag mig till mina drömmar. Mina drömmar om en egen lägenhet, mina drömmar om att bli modejournalist och reporter. Jag går in på Elins blogg och inspireras av hennes perfekta liv som moderedaktör. Jag går och samlar mod till att kontakta henne ang. praktik. Jag har t.o.m börjat läsa Isabellas blogg, något som tidigare aldrig intresserat mig. Men nu kan jag inte låta bli att se upp till framgångsrika och starka människor. Jag vill samla på mig peppande böcker och jag vill följa ännu fler bloggar som ger mig något utöver inspiration till mitt nästa inköp. Jag vill börja skriva av mig när jag mår som sämst, för det hjälper. Jag vill vara den som ger andra något, när jag blir äldre vill jag vara den som når ut till dem som befinner sig i samma förvirrande sits som jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0