INSPIRATION


Söndag. Sista dagen på mitt jullov. Fan, det låter så töntigt med alla dessa lov. Men nu är det mitt sista halvår i skolan som återstår och därefter kommer inga mer lov på tal. Igår kväll var jag, pappa & antonia uppe i Stockholm och firade syster i efterskott på restaurang. Blev också 45 minuter inne på ett köpcenter, fick med mig en stickad tröja. Sedan följde sis med oss hem så idag ska jag ha en mysdag med henne. Vi ska snart ta en promenad och hyra film + köpa ingredienser till bakad potatis + röra. Tror nog att jag sover hos pappa för första gången på månader. Sedan imorgon är det tillbaka till john bauers lokaler. Sista köret nu, jag ska ligga i, orka hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0