Update 20111022 20:03

Igår kväll blev det utgång men en nästan helt nykter sådan då jag jobbade idag 09.45 - 15.15. Det va full rulle hela dagen då vi hade 20% på valfri vara. Idag stod jag mycket på klädavdelningen, gillade det! Det känns så sjukt att typ stå och berätta om olika jeansmodeller och rekommendera olika till kunderna när man själv alltid varit kunden tidigare. Men så kul! Det är liksom dags för arbetslivet på riktigt snart o jag är galet pepp påre. Nu är jag tröttare än trött men det blir utgång ikväll igen. Nu utan att behöva tänka på morgondagen!  Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har alrdig berättat vart du jobbar?! kan du berätta de :)

2011-10-22 @ 21:38:00
Postat av: sofia öberg

Jag har berättat det tidigare men de va ju ett tag sedan. Men jag jobbar på Fagerstedts skor i strängnäs, nu har vi också uttökat med en klädavdelning intill :)! Började som sommarjobb sedan har jag fått extrajobba nu inpå hösten:)

2011-10-22 @ 22:37:35
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0