WHAT ARE WORDS//THE STORY

Har hört den här låten tidigare men aldrig riktigt reflekterat över vad den handlar om. Men nu tog jag reda på det och fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna när jag tittade på videon. Han sjunger alltså om sin livs kärlek som han tidigare friat till, som numera lider av flera hjärnskador efter en bilolycka. Han sjunger om hur han ständigt kommer älska henne och stå vid hennes sida oavsett vad. Detta kallar jag äkta kärlek. Tycker ni borde ägna tre minuter av era liv till att kika på videon. Och förresten, ta hand om era nära och kära. Love

Kommentarer
Postat av: caroline

har trott att det bara var en utav alla smörsånger.. Buuuhuuu storbölar,

hade precis sminkat mig....

2011-06-17 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0