CUT

Klippte av mina kostymbyxor i ren impuls. Använder de ändå aldrig, så skitsamma liksom. Blev ju ganska sniggt ändå! Bästa är att man kan stoppa in lite tjockare tröjor i utan att det blir knöligt och fult, då dessa är så pass lösa i modellen :) Appropå impulser, jag klippte mig i veckan. Det är inte lika kort som på denna bild då jag lagt bak det mesta av håret, men tyckte att den här längden plus sidbenan blev himla fint faktiskt! (ett par inlägg nedan kan ni se hela längden) Har också slängt i en mellanblond hårfärg för att tona ner det röda lite. Blev mer lyckat än alla tidigare frisörbesök som kostat alldeles för mycket för ett misslyckat resultat. 80 spänn fick jag pröjsa för den här färgen, hur värt liksom?

Kommentarer
Postat av: stina öberg

haha, känns som om vi tänker lika. Tänkte också klippa mina igår men jag gick och köpte ett par ist för 200 kr. Blev fan sniggt de du gjorde!!

2011-07-03 @ 13:19:08
URL: http://stinaoberg.blogg.se/
Postat av: Magdalena

snygg du blev i håret!!!!

2011-07-05 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0