HJÄLP/BESLUTSÅNGEST

Har beslutsångest... tanken är att jag ska ljusa upp håret i veckan men jag kan inte riktigt bestämma mig. Dels så kommer det kosta en hel del då jag vill göra det hos frisören, och det finns en stor risk att det blir fel färg, och slitet såklart. Sedan är det en ganska lång process att färga ljusare, därmed lär jag behöva gå runt och se ut som ett fucktard en period.. Ska man kanske slänga i en svart hårfärg nu ändå, och vänta tills senare med att färga? Vad tycker ni? Vilken hårfärg ska jag ha?!

Kommentarer
Postat av: magdalena

jag tycker inte du ska lägga i svart färg... men inte heller bli blond!! tycker du ska vara brunett. antingen mörkbrun eller någon ljusare

2011-02-20 @ 19:07:22
Postat av: malin

jag tycker svart eller mörkbrun. du är verkligen hur fin som helst i mörkt hår.

2011-02-20 @ 22:54:26
Postat av: Anonym

håller med

2011-02-21 @ 05:00:38
Postat av: Ida

Vill du ha ljusare får du köra ett gäng folieslingor ett par vändor, beroende på hur duktig din frisör är & ditt hårs kvalité kommer du kunna bli såhär (http://img2.timeinc.net/instyle/images/2010/GalxMonth/11/111910-ashley-greene-400.jpg) till sommaren och helblond om typ ett år.



Tycker du är fin i båda! <3 puss.

2011-02-21 @ 16:51:35
URL: http://idasilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0