VÅRDEPRESSION?

Trots att det har blivit vår och allt borde kännas lite lättare så går jag och bär på en ångest... så jävla jobbigt. Hatar att ha ångest men kan inte låta bli att ha det ändå, då det är något som inte är det lättaste att undvika...nu vill jag bara ha lov eller åka utomlands och koppla bort allt för ett tag. Fy fan vad skönt. Men jag får nöja mig med att längta till helgens festligheter i Enköping, ska bli mysigt att träffa stina igen. Usch fyfan känner mig så jävla skabb också. Ska fan klippa mig imorrn eller på fredag! JAPP de ska jag fuck this. Behöver en förändring och skiter i vilket. Bara något. Nu blev jag sugen på en öl!!! ÅH..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

okej, exakt så här känner jag med just nu. är fett nere, stressad och bara allmänt olycklig. + det med håret, jag vill också klippa mig nuuuu.... men ja, blir säkert bättre snart...but you're not alone. ♥

2011-04-06 @ 21:31:20
Postat av: Anonym

alltså du är så stört snygg

2011-04-06 @ 21:36:37
Postat av: Sofia Öberg

haha! lovely att jag inte är ensam magdalena<3



och anonym, vore kul att veta vem du är som tycker det :)

2011-04-06 @ 23:06:33
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

störtjävlabajssnyggg du är ! puss

2011-04-07 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0