TO DO NEXT WEEK

Eftersom jag inte är tillräckligt frisk för att göra något ikväll har jag redan börjat planera nästa vecka, som jag bestämt ska bli en bra. Har lite saker som måste göras. Eftersom jag är lika virrig och glömsk som en tant på 90+ tänker jag skriva upp lite saker nedan.

> boka klipp&färgtid (can't wait)
> kötta sönder på matteprovet (med andra ord plugga arslet av mig)
> spanskaredovisning (döda mig, någon)
> skriva ut CV:n, söka jobb (ute i sista minuten som vanligt)
> bli frisk från irriterande hosta (om så är fallet, börja TRÄNA.)
> ta min feta & lata röv till swedbank. ( är jobbigare än det låter....)
> fixa saker som har med ADDETAILS att göra (har inget att skriva här nu...)
> flytta till pappa fredag (SOLARIEEEEET, I NEED YOU!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0