DUKTIGA JAG

idag har jag för första gången i mitt liv plockat ur diskmaskinen FRIVILLIGT. jag har städat mitt rum, pluggat och lagat mat. just nu kokar jag pasta som jag sedan ska ha till min tonfisksås (spyan till höger på bild) men alltså, såsen blev jättegod! förstår ni? jag lyckades i köket. (förutom att jag spillde lite mjöl här och var) jag är snart redo att flytta hemifrån! framgång, framgång! jag är så duktig!:D ni tycker jag låter skittöntig och efterbliven nu men det här är fan ett stort steg för mig HAHAHA. sitter och ler för fan

Kommentarer
Postat av: baggen

ehm :) ja. det i skålen ser ju jävligt fräscht ut:) HAHA förlåt <<<<33333333333333333 XDDDDD

2010-09-14 @ 18:14:34
Postat av: DS

Vuxenpoäng :)

2010-09-14 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0