BARA EN TANKE.

jag har redan lärt mig en sak om mig själv från UF. när jag inte känner motivation till något, känns det som att hela världen faller samman. jag ser enbart hinder. blockeringar. hela jag fylls med ångest. hela mitt huvud tänker enbart negativa tankar, jag nästintill bryter ihop. och jag ger upp, försöker hitta en annan väg ut ( i det här fallet byta skola ) 

men nu. när jag har kommit på en UF-idé, ingen speciell, men ändå - ett steg framåt. så känns allt så jävla bra. inga dumma hinder, murar som är omöjliga att besegra. ingen ångest. klart jag ska gå på john bauer.

jag är så jävla löjlig ibland.

Kommentarer
Postat av: DS

Det kan kännas så ibland. Är det så att du kör fast i UF, glöm inte att du har massor av kompetens att hämta. Jag ställer upp för dig ;)

2010-09-14 @ 12:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0