vilken jävla morgon

Den här jävla dagen har då inte börjat bra.
Idag ska vi ta en paus från praktiken för att komma tillbaka till skolan och jobba med UF.

Jag vaknar upp hos philip, han bor på "landet". Jag ska ta 08.20 tåget till skolan, som vanligt. Jag har sådan magont att jag inte kan stå upp, bestämmer mig därför för att ta 09.40 tåget istället. Tar en ipren, känns bättre. Men, missar busshelvetet till stationen/missar därmed 09.40 tåget också. Jaha. Kul. Nästa tåg går 11.40, men det går en buss från stationen 10.40. Hinner med bussen som går från philip och är äntligen påväg till stationen, till bussen. Men då ringer jessica och frågar "har du legitimation med dig?" Jaha. Det också tydligen. Måste kliva av bussen för att gå hem till pappa och hämta legitimationhelvetet. Behöver jag säga att jag därmed missar 10.40 bussen?

Så nu sitter jag här. Andas in, andas ut. Frustrerad och smygirriterad. Måste ta 11.40 tåget. Så nu är det bara vänta. Jag lovar er, jag kommer missa det tåget också. Jag kommer halka längs vägen och slå i huvudet eller något. Svär. Gud vill mig inte gott idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ingen jävla gud inte har jag sett till han iaf

2010-10-28 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0