till dig.

sedan barnsben har du varit den som jag tagit efter, då jag alltid varit den yngre. när du skrev barnböcker med flyttbara föremål i skulle jag göra likadant, när du ritade skulle jag rita lika fint. när du lekte lekar med dina vänner i lekparken skulle jag bestämt vara med, trots att jag inte förstod ett skit. jag gick i dina fotsteg. och vet du varför?

för du är min förebild och jag ser upp till dig.

på det sätt du har rest dig från att se svart, att ligga på havets botten, till att lyckas simma upp till ytan och bli en så stark och vacker människa, på alla sätt är tamefan otroligt. du strålar. du står starkt fast vid att du är ett litet barn, en liten flicka i en vuxen kropp och jag kan inte göra annat än att hålla med och bli imponerad av hur du bara sprudlar av glädje, kloka åsikter, ideér och kreativitet - precis som ett litet barn. jag inspireras av hur du när du mår dåligt, återvänder till den lilla hanna för att hitta dig själv. av dig har jag lärt mig att se ljuset i tunneln. att efter natten kommer dagen. jag vill vara lika modig som dig, jag vill också våga fly hemifrån och jobba i ett annat land. du är min förebild för du vågar vara dig själv, du vågar sticka ut, du vågar ta för dig, och du vågar följa ditt hjärta. du förtjänar det allra bästa i världen, jag hoppas att du förstår det. jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Öberg

åh herregud. du vet inte hur rörd jag blir av det du skriver. det bästa jag kan vara är din förebild, det är den finaste komplimangen jag kan få. du är verkligen den enda som kan få mig att inse saker även om det är svårt att ta till sig, för jag litar på dig och du kommer alltid ha en enormt stor plats i mitt hjärta. jag älskar dig så, så mycket, att du inte förstår och jag finns alltid där för dig vad det än gäller<3

2010-10-19 @ 20:21:53
URL: http://hannaoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0