KAOTISK MARDRÖM

Inatt drömde jag att min syster hade lånat mina pumps på bilden, och kom sedan hem med dom och då hade hon gått ner 8 cm av klacken så dom va bara 4 cm höga. JAG BLEV HELT GALEN, skrek och var såå ledsen, och så var det den där känslan av att man inte kunde skrika så mycket som man ville, alltid så i drömmar. 

Det roliga var att drömmen var så jävla powerful haha så att jag skrek rakt ut och väckte philip. lät sjukt frustrerad och förkrossad så han typ "sofia vad är det?!?!?!" hahaha så berättade jag drömmen och somnade om dirkekt. nej fy fan , inte kul.

Kommentarer
Postat av: Hanna

oj. då. förlåt för att jag(?förorsakar sådana hemska drömmar för dig sweetheart. men jag lovar- jag har inte lånat några skor och haft sönder dem. älskar dig

2010-05-16 @ 20:51:47
URL: http://hannaoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0