KÄNGOR + TSHIRT



new in från stockholm. kängorna kommer ifrån h&m, hade spanat in dem på hemsidan tidigare och varit sugen på att klicka hem, så blev galet glad av att se dem i butik i sthlm. när jag provat dem blev jag rätt osäker, fast tänkte sedan, "äh , vad fan haha" så köpte jag dom. och är jäkligt glad att jag gjorde det, jag älskar dom nu! hade ångrat mig rejält annars. de kostade 299 sek, hur billigt?! en snygg oversize tshirt från weekday fick följa med hem också, kan inte få nog av vita kläder till mitt svarta hår!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

åhåå samma boots som jag kollat på! snygga var dom :)

2010-08-18 @ 21:35:24
Postat av: sofia

I KNOW! :)

2010-08-18 @ 22:05:56
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0