upd.

Idag har jag lust att blogga. Det värsta är att jag inte har en aning om vad jag ska blogga om? Fy.
Juste. Håret! Det blev bra, det var asvärt. Jag har sån jävla lust att festa. Ta på mig min volangen & nya klackarna, göra mig fin. Just nu lyssnar jag på Kent - Töntarna. Jävligt bra låt, trots att min kommentar första gången jag hörde låten var : "haha omg fett dålig"

http://open.spotify.com/track/2NcPkdZXUg2kJKoGeEdjKr

(btw. ni som har lånat böcker på mitt bibliotektskort, böckerna ska in på måndag. viktigt. bötern betalar annars ni)


Kommentarer
Postat av: magdalena

jaaaaa jag tänkte på det idag , men hur ska vi träffas då? :s för i helvete

2009-11-14 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0