dagens ros

pappa

han får mig att skratta så att magen viker sig varje dag. jag ser något komiskt i allt han gör. som nu, han sitter på golvet i köket och försöker laga våran diskmaskin, kent på hög volym samt skriker "FUCK YOU" med arabisk dialekt. tidigare idag vann han en kortlek när han skickade in ett korsord. försöker övertyga mig om att nudlar och gammal kötffärssås är "skiitiiigott". skaffar facebook (DÖDAMIG) (ADDA INTE HAN) och tror sig vara så jävla cool, go with the flow man.


kolla riktigt noga på hans inlevelse på den här bilden HAHAHAHAHA. jag dör. vi är trots allt rätt lika iaf...


Kommentarer
Postat av: Ida

Yeah! Skicka över bilden/bilderna som du vill ha med en liten beskrivning på hur du vill ha den så fixar vi ihop nå snyggt. ;)

2009-11-06 @ 19:47:25
URL: http://idasilen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0