yezplease/motivation


typ perfekt kropp enligt mig. känns ju jävligt bra att sitta och tänka på typ, beach 2010, eller a över huvud taget sitta och titta på den här kroppen när man själv sitter som ett fläskberg och nyss käkat kebabpizza liksom. åh PALLA. fett skabb. ska böra träna/äta bra nu haha seriöst. blir äcklad/rädd. rädd för att jag själv inte kan styra vad jag stoppar i mig fastän jag vill, mer än något annat bli smalare liksom? det är fan sjukt. vidriga männsika. nu börjar jag tänka på grisar. jävla grisar. du vet den där filmen hanna, när dom bara moffar. haha fyfan vidrigt ätande människor är vidrigt.

var bara tvungen att skriva av mig. klaga inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså jag tror att du har en likadan kropp, inte för jag har sett den men det ser ut så faktiskt ;D

2009-12-07 @ 22:57:36
Postat av: sis

lite sanning i vad X säger. du har en skitfin kropp, en smal kropp. träna lagom för att må bra. men visst, grisarna är groose, ibland önska man att man slapp äta i huvudtaget men det måste man ju för annars orkar man fan inte med någonting.

2009-12-08 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0