RÖJ/HELG

sitter på företagsekonomi, lyssnar på the cardigans och jobbar med idrottsdagboken då jag slarvat med den.

på rasten ska jag gå ner och köpa DEHÄR legginsen. om dom passar. hehe. snigga som fan iaf.

i helgen blire RÖJ när enköping kommer hit, saknade fisar + födelsedagsfest, kan det bli bättre? haha jag är så j.ä.v.l.a rädd för att bli sjuk. Hade svaga känningar i halsen i morse och funderade på att ta livet av mig. har börjat käka mammas tabletter för immunförsvaret. haha fyfan hoppas dom är najs. eller så blir jag döende/dålig. mamma har iaf svinis troligtvis HAHAHA. så jaO hoppas jag inte blir smittad. men som sagt ska tänka positivt. :) det är jag duktig på.

Kommentarer
Postat av: beeeeee

KLÄ PÅ DIG NÄR DU GÅR UT UNGE! DU FÅR INTE BLI SJUK

2009-12-09 @ 13:03:54
URL: http://beatrice-n.blogspot.com
Postat av: magdalena

agree with tha bea. sätt på dig nåt annat än dina vita jävla sneakers please. okej =)? bra =)

2009-12-09 @ 15:47:14
Postat av: sofia

men haha bajs.

2009-12-09 @ 15:48:33
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0