i'm a dead woman.

fy-fan. körde spinning trots att jag var så trött att jag.. typ bangade. men magdalena lyckades övertala mig eller a, ge mig dåligt samvete där jag satt med min chipspåse. och nu känns det så damn bra att jag tog mig till gymmet ändå. och jag mår så jävla illa. seriöst mår fett illa när jag ser chipsen nu, dom ligger bredvid mig. mamma har köpt kycklingsallad men de vill ja inte heller ha. tänker inte äta nåt mer idag. det som jag ska ägna kvällen till är att duscha samt plugga svenska grammatik. x


Kommentarer
Postat av: sis

kul att du går på spinning den enda gången jag inte går! hahahah. next time ;)

2009-12-10 @ 20:33:08
Postat av: sofia

haha seriöst bajs att du inte va dääär. men fan va tråkigt de va. kändes som en evighet, lol.

2009-12-10 @ 21:06:54
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0