hello/tröttare


guess what. idag somnade jag på tåget hem. (första gången sen jag började studera i eskilstuna) (och man åker i tio minuter liksom) typ dirr när jag visat biljetten slocknade jag. haha så damn trött jag är hela tiden. vaknade hela tiden av att jag hade öppen käft, ni vet nog hur det är haha. stänger den, somnar vidare. men jao har liksom inget att skriva här, allt rullar på. hittade mammas mysiga kofta men undrar om den är för ful för att ha i skolan. typ lodig. men jao hare XOXOXOXOXOXXOXOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser snygg ut ju!

2009-12-02 @ 17:59:40
URL: http://beatrice-n.blogspot.com
Postat av: B

Ser bra ut liksom :D

2009-12-02 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0