29/8 - 30/8

Jag och Erik åkte till Uppsala igår under min lediga dag. Väl där, satte vi oss på en grekisk restaurang och lyxade till det med sjukt god plockmat. Trots att vi rullade där ifrån blev det frozen yoghurt på det.
 
Mitt hjärta ♥ // Vi tränar styrka tillsammans ett par gånger i veckan, då har han noterat att jag får ont
i händerna av skivstången - så han överraskade mig och köpte ett par träningshandskar till mig! Gulle!
 
I och med att jag började jobba så sent som kl 13 idag hann jag med både solning & träning innan!
 
Såå avslutar vi med en dagens lunch på det! Yummie. Nu blir det kudden, jobbhelg. Puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Nämen! Är blogg-gnistan tillbaka lite?;-) de gillas!!

2013-08-31 @ 14:32:01
URL: http://beatriceenilsen.blogg.se
Postat av: stina öberg

ni är så underbara. saknar er

2013-08-31 @ 18:52:04
Postat av: elin wahlberg

härliga bilder :)

2013-09-10 @ 10:18:56
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0