älskar

Adele – Make You Feel My Love (album)

klickat hem

GLAD! ville ha dessa när jag beställde mina andra två, men dessa var slut. nu gick jag in på hemsidan och såg att det fanns EN kvar av varje, haffade dem snabbt som tusan haha. påväg hem till mig nu!

vit korsett

hittade denna på rean, kommer bära den imorgon under kavaj och hög midja. tycker den är himla fin!

nya ringar

från http://www.cocoo.se

lovely

klipptid bokad onsdag 13.00

mirror

har städat rummet. är så himla nöjd med hur det ser ut nu, älskar det vita, känns sjukt fräscht och jag blir lugn när det är så enkel och stilren inredning. väntar nu bara på att sängen ska komma (försenad leverans) för att få allt klart, den är vit och kommer ha vita påslakan och örngott! nu ska jag duscha med hårinpackning, därefter blir det ansiktsmask och mat, är galet hungrig. fick förresten ett presentkort på klippning i julklapp, ska ringa och boka tid i veckan, längtar! puss och kram

can can

blir självkåt när jag har på mig denna doft. tack älskling

supa på julafton

nu blir det att fira marcus stavem som fyller 20 jävla år när klockan slår 00:00!

julafton

tänkte bara säga god jul till mina bloggläsare, hoppas ni får en mysig dag. i år känner jag att jag verkligen har växt ifrån den där pirriga julkänslan i magen, trist men så är det ju. har i alla fall redan fått en massa fina hud&hårvårds produkter, så himla glad för dem! julen firar jag hos mormor och morfar i år. xx

23:e

idag ska jag på julmiddag med philips släkt. sedan blir det hem och klä granen osv. såhär ser jag ut idag, tycker jag använder min zebrasjal för sällan.

gissa vad jag har köpt


ska till stan


love this necklace


but you won't do the same


ska börja uppa mer nu

idag har jag handlat julklappar, nuvarande saldo 0 sek. på torsdag kommer min säng = glad sofia. annars då, förkyld, kär och skabbig!

jag vill också kunna skriva såhär bra

Vila huvudet mot en bröstkorg och enbart höra hjärtslag studsa i ett svagt vilande eko. En ocean av känslor samlade i ett för trångt utrymme. En kärna som snart kommer explodera i en fångande ström. En ström omgiven av samlat lugn. Allt står så tydligt för mig. "Här vill jag vara".

http://www.lisaplace.devote.se/

har kärat ner mig


new years eve


jag är inte den som får panik inför klädvalet på nyårsafton, orka. men, gick in på nelly.com nyss och fick syn på denna tunika, väldigt fin tycker jag! vill inte köra på massa paljetter&skit, less is more. jag föredrar att istället toppa outfiten med exempelvis ett stort halsband och lösögonfransar. ja, lösögonfransar är ett måste!

...

hur mycket jag än tänker kan jag bara inte komma på varför i helvete JOHN ligger på listan? vem vad hur? wtf?

julklappar

Jag fick jullov idag klockan 10.15, kom hem 16.30. Vad jag gjorde där emellan? Köpte julklappar. Ja fy fan vad jag har handlat. Men jag älskar verkligen att ge bort julklappar, visa omtanke och göra någon glad! 

Fick hem en present som jag beställt hem till min och philips 1 års-dag. Så himla fint tycker jag. Vad det var för något kan jag inte visa riktigt än alltså.. men efter den 3 januari får ni se♥

wearing 161210


dör :o


HAIRCOLOUR

funderar på att gå tillbaka till min bruna hårfärg. är en del som har uppmanat mig att göra det och när jag tittar på gamla bilder så passar jag ju i det. sedan är jag SÅ trött på mitt svarta hår. SÅ jävla trött på det. vad tror ni?


HEHE

har tryckt i mig 15 pepparkakor. och jag överdriver inte. inte okej. men det är gott
förövrigt. slutspurten nu, det är mycket i skolan, därav får bloggen lida - den är förjävlig nu. 
imorgon kommer sis hem från norge , mys!

rip

inledde morgonen med att tappa min mobil i en skål med vatten i slasken:) så jao den avled.

kul igår


ROOM

här har ni ett litet sneakpeak från mitt "nya" rum! visst ser det fint ut? :D

weekend

awesome tagglåt
Swedish House Mafia – One (Your Name) [feat. Pharrell] {Radio Edit}

bye randoms

raderade alla randomvänner på facebook. det blev sammanlagt ca. 90 st. känns sjukt skönt. liksom, "random andersson" uppdaterar en status. bryr jag mig? nej. så. det känns befriande. inga mera randomadds framöver.

lycklig

idag har varit en bra dag. jag har träffat mamma, underbart.
jag är så lycklig och mår så jävla bra! är så glad över allt jag har i livet och uppskattar verkligen allt fint omkring mig nu ♥

det finns få saker som är så tragiska som när kärlekens låga slocknar. jag får ont i hela mig när du mår dåligt. jag älskar dig vännen min. ♥

hello

gubben i bakgrunden vinkar tilll kameran :)

börjar äntligen likna något

ehm.. började måla när det va ljust ute och slutade nu..kolla liksom på fönstret på andra bilden, mörkt ute kanske? hehehe. men jag kom långt idag! åh kan inte vänta tills det blir klaaart!

NEJ.

jag kommer ihåg att jag käkade det här på fyllan en gång och höll seriöst på att dö av njutning. så när jag såg de i affären igår, slog jag till för att köra på en repris! men nej. inte gott. ett bevis på att fyllekäk är 1000 gånger bättre än... nykterkäk

 

ehm. ganska random inlägg sådär. nu ska jag hem och måla!


mamma har gett upp

som ni kanske vet är min mamma just nu i afrika för att frivilligt jobba som volontär. tyvärr har hon inte haft turen med sig och har under hela vistelsen (från och med 1nov) mått riktigt riktigt dåligt, så nu har hon get upp och ska åka hem den här helgen, istället för att åka hem den 27 januari. jag är ledsen för att hela resan sket sig men är så himla glad ändå för nu slipper hon eländet, och jag får fira jul tillsammans med henne!! åh vad det kommer uppskattas. är så glad just nu. älskade älskade mamma

nytt

det här mina vänner, det är kärlek. tajta leggins med resårmidja, dragkedjor och detaljer i sammet. matchas med lösa instoppade plagg upptill. vero moda sek 350

11

underbara månader idag <3

P&L 2011?

Jag är ingen festival/sova i tält i en vecka/ ständigt vara bakis/ känna sig äcklig - människa, då jag är extremt bekväm av mig. men kom att tänka på att man kanske skulle dra på p&l i sommar ändå... vore kanske KULT

01 Dec

Höll på att glömma. Det är första December idag, för fan! Vart är chokladkalendern? Ska seriöst köpa en, lovar.Ikväll ska jag sitta bänkad framför TV:n 18.45, första avsnittet av julkallendern, måste se. Tycker inte om att bryta traditioner bara för att man blir äldre. Jag vill känna julpirr.

(skratta inte åt det här inlägget, erkänn bara att ni egentligen håller med mig...hehe)

RETARDS

sitter i skolan, försöker vakna till liv med en kaffe. avbryter pluggandet och publicerar en bild på två retards från helgens julmiddag med släkten. jag körde på ett fail backslick, do u like my babyhair?

efter skolan blir det en efterlängtad fika med magdalena axén. nu, back to work.

puss


RSS 2.0