Bloggpaus

Tar en bloggpaus. Lite för mycket runt omkring och jag känner inte alls för att blogga. Hörs framöver,puss!


WOW

pics: angelica blick

Satt och gapade när jag gick in på Angelicas blogg. Det här är GinaTricots kommande plagg i vår. Dags att spara pengar kanske...

HOW TO MATCH



CLAW


klo - födelsedagspresent från syster

RUBBERBOOTS


I bought a pair of rubberboots from skopunkten. Only because they were varnished. Today it's the first day of my holiday and the weather is lovely.
I'm about to pack my stuff and move to mom again. Hugs and kisses

Dagens



Tröja - H&M, Skor - Dinsko, Jeans - Drdenim, Mobilhalsband - Åhlens

Skinnväst


En underbar sak jag köpte i Stockholm. Stod och gapade när jag såg den liggandes på ett bort inne på H&M. Typ tre sekunder senare var den min. 299:-

SIMPLE



Klippte i en gammal tröja med trekvartsärmar - de längder jag bara vill spy på. Resultatet, ett linne med bredare axelband. Här visar jag även upp hur mina tunna ringar ser ut på. Och förresten, tack för alla gratulationer igår ♥

MUST HAVE



Ett måste för mig i vår/sommar. Loafers-ballerina.


THE PERFECT TEE

pic: caroline blomst

ÄLSKAR BAS - Ett sneak på kollektionen "the perfect tee" för GT. Can't wait!! Observera att releasedatumet är flyttat till den 23e feb.

SIMPLE RINGS



Har suktat efter dessa ringar i en evighet känns det som. Stilrena och fina! Köpte i två storlekar så jag kan ha på alla fingarna. Love them! Nu sitter jag med ricinolja i håret i hopp om att nytt och friskt hår ska växa ut snabbare. Börjar bli desperat efter lösningar till mitt stackars hår nu. Annars är en Iphone 4 på väg hem till mig, födelsedagspresent från pappis. Är så himla skoltrött. Sportlovet nästa vecka kommer verkligen rätt tid om man säger så.

Stockholms-helg


Mysigaste frukosten i morse 

På tåget hem. Vad jag shoppat visar jag upp senare vid olika tillfällen.

Fick denna termomugg av syster! Den kommer ifrån hennes jobb, café mocco.

Tog med kameran men blev inte mycket bilder. Åkte till Stockolm igår och hälsade på syster. Vi myste i hennes lägenhet, lagade pitabröd med kyckling och feta-röra och tittade på melodifestivalen. Idag blev det shopping för min del när hon gick till jobbet.

INSPIRATION

Inspiration from http://thegypsy.devote.se/

JUST NU


Studiedag, behövs verkligen. Så nu är det god tid att säga igång och bli av med lite tyngd på axlarna. Igår kom studentmössan, det börjar närma sig nu!!

SPRING TREND : WHITE WITH WHITE



Vitt på vitt är en av vårens trender. Om man säger såhär, fräschare kan man inte se ut. Vågar du?

NEW IN


Har velat ha dessa jeanstights sedan jag provade dem, i somras. Men har varit omöjligt att få tag på XS, förrän nu. Så fort de kom in på nelly klickade jag hem dem! Här pratar vi SLIMMAT kära vänner. Ser ut såhär på. Gud, vad jag kommer nöta dessa.

BE FASHION - BE FLOWERY

asos//bikbok//zara//romwe

En av vårens största trender är blommönstrat. Helst både upptill och nertill samtidigt. Prickigt kommer man också se mycket utav. Dock är inte mönster riktigt min grej så om jag kommer bära något av detta, får vi se :) Men gillade faktiskt skjortan från romwe, nr två från vänster. Nu ska jag plugga lite, sedan blir det pestopasta & top model!

BIRTHDAYWISHES #2


16 feb it is. Ni som läser min blogg och är min släkt - ni får titta förbi på min födelsedag, hemma hos pappa efter kl 17 om ni vill. Förstår om det är svårt att komma på en torsdag, men 19 är ändå inget att fira så tänker inte krångla till det :)

KING OF FASHION

Kungen av mode - jotack, kan inte göra annat än att hålla med. Modekungen levererar. Sjuka craving på dessa fyra saker.

Wishoutfit


romwe//weekday//monki

WEEKDAY


http://www.weekday.com/ har fräschat upp sin hemsida. Det har kommit in hur mycket vårnyheter som helst. Mina personliga favoriter är skorna och jackan i detta kollage. Måste få tag på ett par loafers-liknande ballerina.

Dagens


Såhär ser jag ut idag! Nu tar jag bussen till skolan för religion. Därefter bussen direkt till enköping där en fet kväll väntar. 17 tjejer med middag och dricka för att sedan gå ut på pulse kan inte bli annat än bra. PUSS<3

18:52 TORSDAG


Just nu - studerar svenska, varvar med facebook, smider födelsedagsplaner och spelar avicii.

WISHOUTFIT


RSS 2.0