29/8 - 30/8

Jag och Erik åkte till Uppsala igår under min lediga dag. Väl där, satte vi oss på en grekisk restaurang och lyxade till det med sjukt god plockmat. Trots att vi rullade där ifrån blev det frozen yoghurt på det.
 
Mitt hjärta ♥ // Vi tränar styrka tillsammans ett par gånger i veckan, då har han noterat att jag får ont
i händerna av skivstången - så han överraskade mig och köpte ett par träningshandskar till mig! Gulle!
 
I och med att jag började jobba så sent som kl 13 idag hann jag med både solning & träning innan!
 
Såå avslutar vi med en dagens lunch på det! Yummie. Nu blir det kudden, jobbhelg. Puss

att jobba med skor

 
Förstår ni vilken utmaning det är för mig att hålla i pengarna när man jobbar omringad av skor hela dagarna?? Måste ändå säga att jag sköter mig galet bra, men fasiken vad det kliar i fingarna pga.
stövletterna till höger i bild. Till hösten finns det jämt så mycket fint i skoväg. 

august, 2013

 
Lite utav mitt augusti 2013. Sammanfattningsvis en riktigt bra månad. Som gått lite väl fort...

august 19, 2013

 
Nej men gud, ni är ju några hoppfulla själar som fortfarande kikar in här dagligen. Nu får jag nästan ångest här haha. En blöt PUSS på er i alla fall. Fick faktiskt blogglust i morse, något som halvt håller i sig även ikväll. Men på något sätt tar det stopp när jag väl bestämmer mig för att försöka igen. Är lite för mycket av en perfektionist när det kommer till bloggandet, ska det vara så ska det vara, vill inte publicera halvdana inlägg. (ok, detta är ett undantag.) Men alltså, jag lever. Överlag sjukt nöjd över sommaren 2013. Försöker se optimistiskt på hösten, gör allt i min makt för att undvika den ångest som brukar komma på köpet. Blivit lite utav ett träningsfreak. Har en intensiv jobbperiod, men trivs fortfarande väldans bra på Scorett. Dock har jag på senaste börjat dagdrömma & framtidsstressa igen. Jag känner mig inte tillfreds med vart jag står idag. Det duger, men jag vill vidare. Kan räcka gott & väl med att flytta. Börja plugga. Kanske, till och med byta jobb. VAD fan ska man göra? Vart ska man börja? ÅH, jobbiga ilandsproblem... Goodnight ♥

RSS 2.0