IKEA

det här är småsakerna jag fick med mig hem från ikea, stort sett rubbet är i vitt vilket jag bara älskar. har också köpt med mig en stor vit spegel, en vit fin byrå och en 140 säng!!!!!!!!! så jävla glaaaaad TJEJ!

UPD 281110

- sofia mår bra igen
helgen har spenderats mestadels i enköping med adventsmiddag med släkten + lite partaj. imorgon har jag studiedag/är ledig och familjen ska åka till ikea, jag ska köpa en större säng! sedan blir det faktiskt lite plugg också , då det är rätt mycket i skolan just nu. x

SMÄRTA.


DÖDA MIG

fy faan. döda mig. har sådan jävla hosta så jag vaknar klockan 07.00 på morgonen, och kan inte somna om pga. just hostan. KUL när man är hur trött som helst.

SNEAKPEAK



wearing 241110


leggins&skjorta(nytt!) - ginatricot // halsduk - veromoda // skor - nelly //

TODAY

skola 09-12. tog 14 tåget hem för att hinna spendera tid på stan, ni vet - kåt på nya kläder. köpte upp en tusenlapp. hem, räksallad, måla. nu ska utväxten färgas, yes!

UPD 211110

idag har jag äntligen börjat måla. jag och philip målade tak+garderoberna. återstår nu väggar. satsar på att bli klar innan helgen! ääälskar vitt,kommer bli så nice. imorgon är det efter fem veckors uppehåll dags att återvända till skolan. och jag gör det med en såhäääääääääääääääär stor utväxt, fint:) uppdateringen kommer bli bättre och roligare framöver, i promise! puss

HAHAHAHA


2 fina


motivation

det här är första gången jag verkligen går in för att äta hälsosamt och träna regelbundet. jag vet inte varifrån jag får all motivation men jag ska bli FIT! tränade idag efter praktiken där jag förövrigt kommer jobba extra framöver nu. känner hur mina ben är helt slut och hur magen kurrar. ska gå ner och stoppa i mig något nyttigt! PUSS

en tanke till dig

saknar dig mamma. det har gått 2 veckor. återstår 10. gör ont att tänka på hur långt bort du är.

insp.

inspiration by http://saralinneea.blogg.se/. fortfarande så snyggt med knästrumpor...

brb!

förlåt för den usla uppdateringen. jag orkar inte.
ni är dock så söta som dagligen tittar in här. vi hörs snart, lovar!

snygga äckel

ååååååååååh men MY kan ju gå och skita ner sig så jävla snygg hon är! hennes hår är så himla fint så man får lust att bli blond också. jag tycker inte om snygga människor.


GE.MIG.

de här två plaggen från http://www.shopnastygal.com/ var ju hur jävla grymma som helst. GE.MIG. en vit tisha med ett svart kors, hur mer rätt kan det bli? hur jävla fashion är inte det? och en leopardkavaj har jag velat ha länge. MUMS!


goood!!

frukost: havregrynsgröt med apelsinklyftor
lunch: kycklingsallad utan dressing
kvällsmat: en liten tallrik kött och sallad
träning: spinning/gåband. + skippade bussen och promenerade till Cafét.

inspo


:)


slöfocken

måste börja tänka på vad fan jag stoppar i mig. hur mycket jag stoppar i mig. hur mycket jävla skit jag stoppar i mig. jag lovar, käkar säkert 4000 kalorier om dagen, HAHA. känns fan som det. jag tränar aldrig. och det börjar tamefan synas. jag är inte fit någonstans. skärpning. 

därför, imorgon blir det gröt till frukost + träning efter praktiken. bara köra på! tagga!!

trevligt

min blogg är så jäkla fräsch och rolig just nu!!!!!!!!!!!!!111
tycker fan synd om er

holy shit

http://ellenclaesson.streetstyle46.se/
holy shit vad denna kavaj var snygg. fyfan.
den och en stor halsduk i färg nu på vintern = perfektion.

att investera

jag behöver investera något varmare. något som håller tårna varma nu när graderna kryper under noll. uggs & stövlar går fetbort... något liknande dessa kanske? 

UPD.

okej. ja, jag lever. men utanför bloggen just nu. känner mig lite stressad och orkar inte skriva just nu. under de dagar jag inte skrivit har jag i alla fall spenderat tid i enköping + fixat i rummet som jag ska måla snart. nu är mitt höstlov slut och imorgon är det tillbaka till praktiken som gäller, två veckor kvar på Café George. Har genom mammas blogg fått reda på att hon har det bra i afrika, det kändes sjukt skönt att läsa. Min älskade mamma.



monki

jag skulle då inte banga på dessa två från monki

nytt

tröja från mammas garderob och leggins med skinnimitationer från åhléns.

SUM10


hjärtat behöver plåstras om

just nu är det jobbigt
väldigt jobbigt

RSS 2.0