30 KORVÖREN

Mitt UF-företag avvecklas om en vecka. Vårat UF-konto avvecklas denna vecka så vi kan därför inte ta emot beställningar över nätet där pengarna måste överföras via konto. Men vi tar kontanter. Detta örhänge är ett man bara ska bära ett av och det kostar nu bara 30 ynka kronor. Hör av dig till mig eller på addetails-mailen [email protected] om du är intresserad!

ILANDSPROBLEM FÖR LILLA MIG

fan va ja hatar svenskt sommarväder!!!! liksom det ska ALLTID vara tusen moln på himmelen. vad fan spelar det för roll om det är sol ute då om det ändå alltid är molnigt. fett irriterande.

:D

YAYYYY MVG I MATTE B!!!!!!!! made my day

HARD WORK

Jag har minst sagt ett fullspäckat schema denna vecka. Det ska bli "premiärjobb" för mig på mån,ons&fre. Jag ska färga mitt hår efter att ha stått ut med denna gräsliga färg i fem veckor. Jag ska också fullända min superhjälte-outfit till fredagens partaj, kommer bli grymt! Så var förberedda på att bloggen kan få lida lite i början av veckan. Nu blir det städning av rummet, dusch, solning & sedan bigbrother.

SPETSFÖNSTER

Åh, titta så fint! Hittade ett gammalt spetsskynke och hängde det över fönstret, bara sådär. Blev ju hur mysigt som helst.

DON'T CALL MY NAME

Klippte av ärmarna på en skjorta som hängde i garderoben och samlade på sig damm. Gillart!

WHITE LIGHT MOMENT

införskaffar ett halvtransparent oversizelinne för en femtiolapp på ginatricot för att stilla shoppingsuget.
adderar ett kors på min halsring, för variation och förnyelse.
låter örhängen från www.addetails.se bli en del av bildens motiv.


MED STORT Ö

Tillåt mig att tappa andan lite. Den HÄR hemsidan mina vänner, är inspiration. Ögongodis med stort Ö.
Knåpade ihop ett litet kollage med godingar. Tröjan med fransar nertill, den virkade ponchon och den gula skjortan fick mitt hjärta att slå extra hårt. Men ärligt, besök hemsidan. Ni kommer känna er som ett litet barn inne i en jättestor leksaksaffär.

INSP.

http://johannaeo.se/ = inspiration för mig. Dock svårt att låta bli att känna sig ful, knubbig, blek och ofräsch när man besöker hennes blogg... men ändå.

MÅNDAGSPEPP

bild: lisaplace

Idag är det stugdag. Jag ligger inte efter i något, därav ledig. Har inlett det som för mig kallas morgon trots att klockan är efter 14, med kaffe och bloggläsande, som faktiskt gett mig ny inspiration. Ny inspiration till att hålla mig till LCHF dieten, till att bli brun och till att spendera pengar. Ny inspiration till att go blonde. Jag är peppad på vad veckan har att erbjuda. Jag är för första gången på länge - måndagspeppad.

+++

Dessa skinnshorts hade blivit bortglömda. Låg i garderoben helt övergivna nu när jag kom till pappa. Ska använda dem ofta för att gottgöra dem. Lindex barnavdelning ska inte underskattas!

BÄSTA

Det bästa med att vara hos pappa: att kunna bygga på brännan i sängen. löjligt bekvämt.

BÄSTIS

Du har det alla söker hos en vän. Du är den som alltid lyssnar och förstår, den som alltid står vid ens sida i vått och torrt. Vi vet vart vi har varandra och det har vi vetat sedan första gången jag frågade om vi skulle leka. Älskar dig.

20110520

Efter att ha haft en morsa med streptokocker och två klasskamrater på vardera sida om mig med konstanta hostanfall är jag inte förvånad att jag idag har åkt på halsont. Men jag klagar inte, att få helg idag sitter jävligt fint. Flytt upp till pappa står på schemat.

SIGNE

http://milk.freshnet.se/

BIBELGUBBEN

Fan att man ska vara så sjukt trött hela tiden. Ligger som en knubbsäl i soffan och huvudet känns lika tungt som bly. Vill ut och springa för i helvete men kommer ingenstans. Hur som helst, det känns skönt att veckans två "ångest-skol-grejer" är avklarade. Nationella i matte B & svenskaprov. Nu är det fokus på att avveckla företaget som gäller, ni hjälper väl till?
->KLICK. Och btw, ni som är oroliga över att jorden ska gå under på lördag pga att en gubbe säger det som enbart går efter bibeln, vad tänker ni med? Klart som fan i helvete att det inte stämmer, då de enda anledningarna han har är baserade efter bibeln och gud. Som om gud (som jag förövrigt inte tror på längre) skulle sitta o ba jaha, nu har det gått 7000 år nu då, dags att sätta igång en jordbävning som öppnar upp alla gravar o döda alla. Bibelgubben är en idiot som får folk att skrämma upp sig och tom. ta livet av sig. Han har fan inte alla hästar i stallet sitt. Det här är ett klockrent bevis på att religioner och tro kan få folk att bli helt pantade.

På söndag vill jag se en intervju med den jäveln. Se vad han säger, när det inte hänt ett skit. Han lär ju bli relativt hatad och eventuellt ihjälskuten eftersom han orsakat panik/oro/självmord runt om i världen? Jag känner mig som Kissie eller nån när jag skriver det här men seriöst, jag stör mig som fan.
För er som inte sett : http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag

KVÄLLSMAT/HEALTHY

Min hälsoperiod fortsätter, hur går det för er ? Idag blev det brocolli, morötter, squash, tomat och fisk. Gott!

BLOGGTIPS

Tänkte dela med mig av ett bloggtips. Hittade till bloggen alldeles nyss och gillade den direkt. En riktigt vacker tjej med fint hår och fin kropp. När jag ser hennes hår känns det helt rätt att gå mot samma färg. Bloggen är inspirerande till bland annat träning :) http://johannaeo.se

YELLOW

En 50-lapp fattigare, en färgklick i garderoben rikare. Kap eller vad? Gina Tricot!

160511

Hade tid över nu på morgonen så jag fotade lite innan jag ska iväg snart. Idag är det matte-plugg hela dagen som gäller....Hoppas ni får en fin dag! PUSS

WEEKDAY



Åh gud. Tror jag dör lite... gick in på www.weekday.se och knåpade ihop detta. VILL.DIT.

SAVE THE WORLD TONIGHT

Sitter och försöker slippa ta tag i det plugg jag borde ta tag i... den här låten går gärna på repris samtidigt som jag gör allt jag inte borde göra. nationella i matte B på tisdag IS KILLING ME. jag är bra på matte, men mitt minne är åt helvete. allt vi har läst i tvåan är som bortblåst nu så det är bara sätta sig och repetera alla tjugoelva saker man måste kunna. hitta orken sofia....

NEED YOU GUYS.

Jag behöver er hjälp. Mitt UF-företag ska avvecklas och allt i sortimentet ska bort. Klicka er in HÄR och köp för guds skull, en beställning gör min dag. På bilden ovan bär jag ett träkorsörhänge som kostar 55kr. Snåla inte nu, priserna är jättepressade och det är fri frakt. Puss på er.

TO BE HEALTHY

Jag har äntligen kommit igång på riktigt med att lägga om mina matvanor och träna mer. Jag har denna vecka ätit kycklingsallad, räkor med grönsaker, knäckerbröd med keso och tomat, undvikit kolhydrater, och skippat allt onödigt småätande. Ikväll blir det tonfisksallad. I måndags gick jag en promenad, i tisdags blev det ett tufft pass med aerobics, i går var jag ute och sprang och samma sak blir det idag. Är lite sent ute för att se resultat till sommaren, men bättre sent än aldrig:)

TO WALK IN HEELS


JEANSJACKA

Köpte mig en till jeansjacka på Cubus rea av ren impuls för nån vecka sedan. Tanken är att jag ska klippa den till en jeansväst men väntar nog några veckor med det, tycker om den som den är nu!

...

ÅH GUD vilket roligt facerape jag fick idag!!! måste bara skratta lite till :) någon jävla fitta rent utsagt, ändrade min relationsstatus till "singel" vilket resulterade till en pojkvän som ringer 9 gånger, skriver på msn och facebook och när han inte får tag på mig ringer han min vän. När han får tag på mig frågar han vad som hänt och säger hur jävla rädd han är. Gissa hur fan det kändes för mig? Ibland går fan människor över gränsen. Jävla respektlösa idioter. Som sedan ska sitta knäpptysta i klassrummet och spela oskyldiga. Äckliga jävlar.

BLOMMIGT

I sommar bär jag volanger och blommigt på stranden. Inte riktigt min stil egentligen, men tycker den är så söt och det kan vara kul att ha något annorlunda :) Jag har fixat mitt minneskort nu och det betyder : MER BILDER/MER UPPDATERING!

SKÖNT?

Senaste facebook-updaten. Har lust att lägga in en lapp i deras brevlåda med texten "skönt igår runt 21:40?"



(förövrigt, bloggen lider, jag vet. måste för fan investera ett nytt minneskort till kameran..)

CROCHET

Jag kan inte bli annat än knäsvag när jag ser virkade plagg. WANT SOME PLEASE. allt ovan från fashiolista.com, inspo!

JAPPJAPP

alltså, helt seriöst. livet har aldrig varit så jävla underbart som det är nu. allt är bara perfekt. namnam love life. jag är så jävla stolt över mig själv.

WANTS

wants. i det här trista vädret tänkte jag bjuda på lite inspiration. suktar mest efter skorna faktsikt, hur fräcka är de inte? vad tycker ni, ska jag köpa? www.modekungen.se www.monkiworld.se www.have2have.com & www.addetails.se

LÄGET JUST NU

Har sökt 7 sommarjobb och äntligen fick jag ett besked om intervju! Himla kul, vill verkligen jobba i sommar. Hoppas. Har också blivit antagen till EMAX vilket verkligen är en "ära" eller vad man säger. Det går bra nuuuu! (förutom med kameran som fortfarande ligger i koma)

TIPSTIPS!!

Tänkte bara kika in här och berätta att det just nu är nedsatta priser på HELA sortimentet på www.addetails.se! Passa på! CHECK IT OUT HÄÄÄÄR!

RSS 2.0