LÅNGKLÄNNING

En svart & en grå långklänning måste investeras i sommar. Perfekt att bara slänga på sig tillsammans med ett par svarta låga converse och ruffsigt hår. Dessa ovan kommer ifrån Romwe.

THE PERFECT TEE


Välkomnar mer basplagg. Jag är så svag, så svag, faller pladask för bas. Mer tillfredsställelse. Från Gina Tricot, 149 sek styck. Verkligen perfekta.

Dagens


Sådär, nu väntar en långhelg. Ser verkligen fram emot de dagar som väntar! Imorgon efter jobbet åker jag till Enköping för att umgås med skönt folk över Valborg. Lär bli bloggtorka här ett tag framöver, för när jag väl är hemma igen har jag en hel del studier att ta tag i. Men ska försöka förprogramera lite.

INSTAGRAM

Instagram. Förstår inte vad det märkvärdiga är, men kan inte undgå att bli tillfredsställd. Blivit likt en andra blogg. Eftersom svenskakursen är avslutad är jag numera ledig på måndagar. LÅNGHELG ♥ Tog mig tid att städa&dona i rummet och fint blev det. Pusspusspuss

you're like a laserlight, burning down on me



Trashade mina trashade jeans lite mer genom att ta till saxen nertill. Tycker det blev satans snyggt. Thumbs up!

I CAN FEEL HOW THE HAPPINESS EMBRACE MY SOUL



Jag är så lycklig och rofylld i själen just nu. Känner mig stark i mig själv och är tacksam för allt fint livet har att bidra med. ♥

ingenting står över mig - jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner


Börjar dagen med en go låt. Gillar verkligen Norlie&KKV. Snart sticker jag iväg till jobbet, därefter blir det lunch på stan och hårdträning på gymmet! Känner mig rätt frisk nu så ska se till att ta ut mig ordentligt idag. Sjukt peppad! Hoppas ni får en bra dag, pussokram

MORNINGCOFFEE, HOPE YOU'LL HAVE A GREAT DAY.



i'm sick and tired of being sick and tired

Nu är jag så förbannat trött på att inte kunna träna. Mitt gymkort har legat orört i två månader nu för att lilla jag aldrig vill bli frisk. Först hosta i fem veckor, sedan genomförkyld och nu när jag tog mig ut på en PW här om dagen kom halsont. Man tackar för att det här kom precis rätt i tiden också. Två månder innan sommaren. Man tackar. Nu är jag så frustrerad att jag skiter i det här. Jag tänker börja träna nu trots att jag är sjuk för det är så förbannat frustrerande att känna en motivation men inte kunna göra något åt det. Sväljer en ipren och pallrar mig till gymmet nu. Tjurig_tjej93. Vet. Har PMS.

MIXED INSPIRATION TUESDAY THE 17:th of APRIL


clutch with snakeprint, simple rings and mint


rock it with me like you just don't care



FROM NOW ON, NO MORE REGRETS. REGRETS ARE A WASTE OF TIME


CITERAT HANNA ÖBERG "JAG ÖNSKAR JAG HADE DITT PSYKE"


KAN DEE


Again and again


LOAFERS



Hur bra syster har man inte som köper mina cravings-loafers till mig då jag inte kan komma åt dem själv? BÄSTA. Älskar dem. Nu blir det skavsår och klämda tår men det skiter jag fullständigt i. Kuvertväskan fick jag gratis i samband med att jag köpte en Lorealprodukt på Coop. Faktiskt inte så pjåkig.

wishoutfit


Gillar främst accessoarerna i den här outfiten.  Bältet ska jag verkligen kika närmare på!

Latest


Jag har haft några av de bästa dagarna i mitt liv den här veckan. Kryssningen var sjuklig, ville aldrig kliva av den där båten och nu vill jag bara tillbaka. Jag kom inte hem förrän idag då jag valde att stanna kvar i Enköping ett tag, där jag känner mig som hemma nästan mer än vad jag känner mig hemma här. Hur som helst, nu är det dags att landa igen och ta tag i den oglamourösa vardagen. Jobb imorgon och kommande veckan blir det en hel del studier att stå i då jag valt att skjuta upp det en aning..... men utan tvekan värt. Förresten - följ mig på instagram om så är av intresse, Sofia Öberg heter jag där. Later!

WHITE SHIRT


Nu blir det avgång mot Enköping. Imorgon är det studentkryssning för hela slanten, WOH!! Blir ett minne för livet. Pusspusspuss

BAS


Nejmen...vilken skräll att jag utökar min garderob med basplagg! Den här gången blev det en tröja med transparent rygg från bikbok.

RSS 2.0